5+1 İçin Anfi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    internetten bi dene 5.1 aldım ama anfisiz. bunun için bidene ucuz yollu bi anfi bulmam lazım onuda internetten alırım buyuk ihtimal , sizce ne alim hangi marka ,model

     


    çocuktum,büyüdüm
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Logitech.. Ben kullaniorum memnunumda, oyunlarda mukemmel performans verio onun anfileri

    I find your lack of faith disturbing.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    hacım sen hangı modelini kullanıosun bide kac para senin dedigin

    çocuktum,büyüdüm
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Draeex
    Draeex's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2006
    Erkek
    İlla kaliteli alacağım diyorsan Technics en babasıdır.
    Başka markalarda var tabi Jvc, Pionner iyidir.
    Sakın Sony felam alıyım deme.
    Amfi Recevier işini görür.
    250 milyon ile 1.500 milyar arasında fiyatlar değişiyor.
    Burdan bakabilirsin

    http://www.hepsiburada.com/department.aspx?Categoryid=154597

    Tariqat Of Tahribat The Murid Draeex Tariqat Dj"i 2007©
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    yaw 2.el alırım okadar para yok :D nie sony almayımki? zaten almam da ateş pahası

    çocuktum,büyüdüm
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Draeex
    Draeex's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2006
    Erkek

    Valla o zaman dikkat et derim çıkışlarına dikkat et bazı çıkışlar yalan oluyor.
    Sonradan orjinal olmayan chin malı parçalara koyuyolar  volume fazla açtınmı çıkışlar felam yanıyor =)
    Bir iki arkadaş kazık yedi iyi biliyorum.


    Tariqat Of Tahribat The Murid Draeex Tariqat Dj"i 2007©
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    hade yaw:S

    çocuktum,büyüdüm
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lastsoldier
    Lastsoldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    dostum işin içine +1 kısmı girince anfiyle bir oluyo seni kazıklamışlar o zaman

    nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilme
Toplam Hit: 1107 Toplam Mesaj: 8