5+1 İçin Anfi
-
internetten bi dene 5.1 aldım ama anfisiz. bunun için bidene ucuz yollu bi anfi bulmam lazım onuda internetten alırım buyuk ihtimal , sizce ne alim hangi marka ,model
-
Logitech.. Ben kullaniorum memnunumda, oyunlarda mukemmel performans verio onun anfileri
-
hacım sen hangı modelini kullanıosun bide kac para senin dedigin
-
İlla kaliteli alacağım diyorsan Technics en babasıdır.
Başka markalarda var tabi Jvc, Pionner iyidir.
Sakın Sony felam alıyım deme.
Amfi Recevier işini görür.
250 milyon ile 1.500 milyar arasında fiyatlar değişiyor.
Burdan bakabilirsin
http://www.hepsiburada.com/department.aspx?Categoryid=154597 -
yaw 2.el alırım okadar para yok :D nie sony almayımki? zaten almam da ateş pahası
-
Valla o zaman dikkat et derim çıkışlarına dikkat et bazı çıkışlar yalan oluyor.
Sonradan orjinal olmayan chin malı parçalara koyuyolar volume fazla açtınmı çıkışlar felam yanıyor =)
Bir iki arkadaş kazık yedi iyi biliyorum. -
hade yaw:S
-
dostum işin içine +1 kısmı girince anfiyle bir oluyo seni kazıklamışlar o zaman
Toplam Hit: 1107 Toplam Mesaj: 8
