5+1 Ses Sistemi Devresi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mescarine
    mescarine's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    Merhaba arkadaşlar. Elinde 5+1 ses devresi olan varmı acaba? 4+1 sistemi tda tipi entegreli devreleri paralel bağlanma yöntemiyle kurulabiliyorda 5+1 nasıl onu merak ediyorum. Ve mümkünse yapmak istiyorum bir tane... Başka forumlara çok baktım ama pek bi sonuca ulaştığımda söylenemez. Hazır hobi devreleri formatında da hani poşetlerde satılanlardan varmıdır bilginiz varmı acaba? Hani ben alsamda montajını kendim yapsam babında birşey istiyorum... Bu konu hakkında bana yardımcı olabilirseniz sevinirm. İyigünlerr...

    YGS: Yeni Gelin Sınavı.. Bir heyecan, bir arzu, bir istek.. Biraz hüzün, biraz acı, biraz gözyaşı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    onun yerine güzel bir anfi yap 5 çıkış ver :| al sana 5+1 :|

    Boş İşler Uzmanı..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mescarine
    mescarine's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    Heh... işte nerde onun devresi:D onu istiyorum...:D

    YGS: Yeni Gelin Sınavı.. Bir heyecan, bir arzu, bir istek.. Biraz hüzün, biraz acı, biraz gözyaşı..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    mescarine bunu yazdı:
    -----------------------------
    Heh... işte nerde onun devresi:D onu istiyorum...:D
    -----------------------------
    burda 3+1 war galiba

    http://www.klavyesende.com/12_v_4_kanal_55w_amplifikator_devre_semasi-t6558.0.html

    üye adı headbanger   şifre 123456

    burda 2+1

    http://www.elektronikciyiz.biz/MyBB-sevenler-seo-yarismasi/tda1554-2-1-amfi-t-9.html

    5+1 direk bulman cok zor anca 4+1 bulabilirsin arasdırdım ama sadece bunları bulabildim :) bir de sen dene :)

     

    www.google.com


    Boş İşler Uzmanı..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mescarine
    mescarine's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    Eywallah usta... Enazından emeğin için sağol ama işte ben 5+1 in devresini bulmanın zor olduğunu bildiğim için buraya yazdım. Hani belki bir umut vardır diye... de neyse..

    YGS: Yeni Gelin Sınavı.. Bir heyecan, bir arzu, bir istek.. Biraz hüzün, biraz acı, biraz gözyaşı..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    mescarine bunu yazdı:
    -----------------------------
    Eywallah usta... Enazından emeğin için sağol ama işte ben 5+1 in devresini bulmanın zor olduğunu bildiğim için buraya yazdım. Hani belki bir umut vardır diye... de neyse..
    -----------------------------
    Direk 5+1 devresi bulman zor. Ama şöyle yapabilirsin. TDA1554 ten 2 tane yapıp dört çıkış birde subwofer anfisi yaptıgın zaman al sana 4+1.

    Boş İşler Uzmanı..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ricin
    ricin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2007
    Erkek

    bir tane anfi devresi bul mesela tda7294 diye araştır o senin işini görür yada tda1562q da olur bu normal 12v ile beslenir tda7294 simetrik beslenir ama ses çıkışı fazladır..demem o ki bir devreden 6 adet yap 1 tanesinin önüne aktif  wofer devresi mi ne dalgaysa onu yap bas ses çıksın yani alsana 5+1 ama her hop. aynı ses çıkar eğer dvd de felan kullanacaksan her  anfiye dvd nin çıkışlarını ayrı ayrı bağlaman gerekli çünki dvd de 6 kanal ses kaydı yapılır ve her hop. farklı efekt duyarsın dvd nin ses kalitesi ondan yüksektir..

     

    birde eğer ben yapamam dersen ben sana hazır yapılmışını yollarım şu an elimde yok ama alırım dersen hemen basarız bi tane...uyarsa msn den ulaş bana  ricin_-_tbt@hotmail.com

     

    kolay gelsin..


    üniversite öğrencilerine devre tasarımı yapılır...! tekdag-elektronik.blogspot.com/
Toplam Hit: 5777 Toplam Mesaj: 7