5+1 Ses Sistemi Devresi
-
Merhaba arkadaşlar. Elinde 5+1 ses devresi olan varmı acaba? 4+1 sistemi tda tipi entegreli devreleri paralel bağlanma yöntemiyle kurulabiliyorda 5+1 nasıl onu merak ediyorum. Ve mümkünse yapmak istiyorum bir tane... Başka forumlara çok baktım ama pek bi sonuca ulaştığımda söylenemez. Hazır hobi devreleri formatında da hani poşetlerde satılanlardan varmıdır bilginiz varmı acaba? Hani ben alsamda montajını kendim yapsam babında birşey istiyorum... Bu konu hakkında bana yardımcı olabilirseniz sevinirm. İyigünlerr...
-
onun yerine güzel bir anfi yap 5 çıkış ver :| al sana 5+1 :|
-
Heh... işte nerde onun devresi:D onu istiyorum...:D
-
mescarine bunu yazdı:
-----------------------------
Heh... işte nerde onun devresi:D onu istiyorum...:D
-----------------------------
burda 3+1 war galibahttp://www.klavyesende.com/12_v_4_kanal_55w_amplifikator_devre_semasi-t6558.0.html
üye adı headbanger şifre 123456
burda 2+1
http://www.elektronikciyiz.biz/MyBB-sevenler-seo-yarismasi/tda1554-2-1-amfi-t-9.html
5+1 direk bulman cok zor anca 4+1 bulabilirsin arasdırdım ama sadece bunları bulabildim :) bir de sen dene :)
www.google.com
-
Eywallah usta... Enazından emeğin için sağol ama işte ben 5+1 in devresini bulmanın zor olduğunu bildiğim için buraya yazdım. Hani belki bir umut vardır diye... de neyse..
-
mescarine bunu yazdı:
-----------------------------
Eywallah usta... Enazından emeğin için sağol ama işte ben 5+1 in devresini bulmanın zor olduğunu bildiğim için buraya yazdım. Hani belki bir umut vardır diye... de neyse..
-----------------------------
Direk 5+1 devresi bulman zor. Ama şöyle yapabilirsin. TDA1554 ten 2 tane yapıp dört çıkış birde subwofer anfisi yaptıgın zaman al sana 4+1. -
bir tane anfi devresi bul mesela tda7294 diye araştır o senin işini görür yada tda1562q da olur bu normal 12v ile beslenir tda7294 simetrik beslenir ama ses çıkışı fazladır..demem o ki bir devreden 6 adet yap 1 tanesinin önüne aktif wofer devresi mi ne dalgaysa onu yap bas ses çıksın yani alsana 5+1 ama her hop. aynı ses çıkar eğer dvd de felan kullanacaksan her anfiye dvd nin çıkışlarını ayrı ayrı bağlaman gerekli çünki dvd de 6 kanal ses kaydı yapılır ve her hop. farklı efekt duyarsın dvd nin ses kalitesi ondan yüksektir..
birde eğer ben yapamam dersen ben sana hazır yapılmışını yollarım şu an elimde yok ama alırım dersen hemen basarız bi tane...uyarsa msn den ulaş bana ricin_-_tbt@hotmail.com
kolay gelsin..
