5.1 Ses Sistemimde Cızırtı Var
-
arkadaşlar bir haftadır 5.1 jaguar ses sistemimde bir cızırtı var.Özellikle center hoparlöründen daha çok gelio.Bazen biraz azalma oluo ama tamamen kesilmio.Kaçakmı var ses kartına yanlışmı taktım sorun nerde olabilir.Yardımlarınızı bekliyorum :( cızırtıdan kafam şişti :S
-
bazen elektrik tesisatından olabiliyor. bi kontrol et. başka priza takmayı dene falan.
-
3 5 ndn i olabilir kısa devre yapabilir yada ses karına tam takmamış oalbilrisın ucunu yada ayarlardan olabilir topraklamadan olabilir olabilir de olabilir :)
-
Jaguar hoca ne bekliyorsun bozulmuştur,twisterler patlamıştır.
-
kablolar birbirleri değiyor olabilir.pc kablolarıyla haporlerinkini ayır tamamen.eğer devam ediyosa ses kartını değiş düzelir
-
Dvd player le falan dene aynıysa kbloları kontrol et oda değil ise hoparlörlerin yanmış olabilir...
-
Sorun prizdeymiş.Yardımlarınız için teşekkür ederim ;) saolsun tahribat müritleri bugüne kadar her sorunuma bi çare buldular.Yaşasın tahribat :P
Toplam Hit: 1397 Toplam Mesaj: 7
