folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 57. Alay [ Çanakkale ]



57. Alay [ Çanakkale ]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    Çok güzel anlatıyor arkadaşlar izlemenizi öneririm. Ayrıca 2. videoda çanakkale gazisinin oğlunun pkk örgütü hakkında yorumuda var

    http://www.youtube.com/watch?v=gjcK0WqE-UI&NR=1

    http://www.youtube.com/watch?v=y14K9H_Zkus&feature=related

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuRaT55
    MuRaT55's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ekim/2003
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Forum-57-Alayi-Birde-Bu-Agizdan-Dinleyelim-138457/

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeZaRLiK_BeKcisi
    MeZaRLiK_BeKcisi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    Benim askerlik çanakkaleye düştü bu ayın 26 sında gidip teslim olacagım...116 .jandarma er egitim alay  komuntanlıgı sanırım 57.alay..


    SöyLeyecek çoK sözüm vardı , ancak hepsi yarım kaLdı . neLer ummuştum hayattan eLimde neLer kaLdı .. ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsilKan
    AsilKan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2009
    Erkek

    57. Alay yürüyüşünde vardım bu sene.. Büyük bir gurur. Vatanını seven her Türk gencinin tatması gereken bir duygu..


    ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    57. Alay, Çanakkale Savaşı'nda büyük bir kahramanlık örneği göstererek çarpışmalarda tamamen eriyip bittikten sonra, 57. Alay şehitlerine saygı göstermek açısından bir daha 57. Alay kurulmadı diye biliyorum, yanlış biliyor da olabilirim...:P

    Yanlışsam biri aydınlatsın lütfen.


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
Toplam Hit: 1523 Toplam Mesaj: 5