6021 Telefon Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    the_COMMANDO
    the_COMMANDO's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek

    arkadaşlar 6021 telefon aldım da


    bunun işletimimi falan varmış symbian hangı surumu calısıyor bu telefonda


    bırde benım bilgisayar sıs dosyalarını tanımıyor windows dosya kurulumu diye bı sıte var ama ingılızce oldugu için ugrasamadım


    anlıyan yardımcı olsun bı zahmet


    tesekkurler


    Dalımızı Kıranın Ormanına DÖK BENZİNİ YAK HEPSİNİ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    togytion
    togytion's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Kardeş olmaz senin tel symbian kullanmıyo 3100 neyse senin tel'de o anlıycan boşa uğraşma bence Tri Band GSM telefonun var senin bunlar GSM 900/1800-1900 ok?


    Saygılar TOGYTİON...


    KAF KEF...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eff_
    eff_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    baba  senın  telefon  serıas40   senın  telefona  sıs  dosyaları  yuklenmez.yanı program felan  yuklenmez serıas60 isletımı  olan  telefonlara  yuklenır   yanı  hıc  ugrasma


    TOGYTİON  dedıgı  gıbı  hıc  ugrasma

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    the_COMMANDO
    the_COMMANDO's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    beyler tamam ben de anca java oyunları yukleye bılıyorum sagolun

    Dalımızı Kıranın Ormanına DÖK BENZİNİ YAK HEPSİNİ
Toplam Hit: 1394 Toplam Mesaj: 4