folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder 64 Bit İşletim Sisteminde Rami Tam Kullanamıyorum - Yardım!



64 Bit İşletim Sisteminde Rami Tam Kullanamıyorum - Yardım!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    öncelikle merhaba, windows 7 ultimate 64 bit e geçtim xpden malum 32 bit işletim sistemlerinde 4 gb ram kullanılamıyor, 64 bit kurduk gene aynı :S ekran kartım dahili yani ramden yemiyor, peki neden kullanılamıyor varmı bilginiz. birde bios'u kurcaladım biraz hret mode: 32 bitti - 64 bit yaptım support mode: açıktı kapattım disable yani ama değişen birşey olmadı, yardımcı olabilirsiniz inşalah :)

    http://img21.imageshack.us/img21/2840/ramg.jpg

    http://img263.imageshack.us/img263/1034/87792552.png

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    yardımcı olan olursa çok müteşekkir olurum valla resimleride koyayım

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    ekran kartım DAHİLİ yani ram'den YEMİYOR.

    bu ikisi aynı cümlede olamaz hocam. dahili ekran kartı yer ramden asıl.

    ram'den yemiyeni haricidir

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek
    Daft bunu yazdı:
    -----------------------------

    ekran kartım DAHİLİ yani ram'den YEMİYOR.

    bu ikisi aynı cümlede olamaz hocam. dahili ekran kartı yer ramden asıl.

    ram'den yemiyeni haricidir


    -----------------------------

    evet yanlış yazdım

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek
    memory remap yok ya yukardakileri değiştirdik birşey olmadı, netten çekmiştik sadece bende değil birkaç kişide daha var aynı sorun, olmazsa başka dvdden denerim artık
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    görev yöneticisinden falan da görmüyo. garip bi durum bana bios la alakalı gibi geldi hocam. bios u bi sıfırla bence.

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    Quetzalcoatl bunu yazdı:
    -----------------------------
    görev yöneticisinden falan da görmüyo. garip bi durum bana bios la alakalı gibi geldi hocam. bios u bi sıfırla bence.
    -----------------------------

    allah alla aynı gene yaw bu işde bişey var :=)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek
    http://rapidshare.com/files/286934671/YEDIFIN_OTUZIKIBIT_TR_secret_.part01.rar
    http://rapidshare.com/files/286968194/YEDIFIN_OTUZIKIBIT_TR_secret_.part02.rar
    http://rapidshare.com/files/287005137/YEDIFIN_OTUZIKIBIT_TR_secret_.part03.rar
    http://rapidshare.com/files/287053276/YEDIFIN_OTUZIKIBIT_TR_secret_.part04.rar
    http://rapidshare.com/files/287228668/YEDIFIN_OTUZIKIBIT_TR_secret_.part05.rar
    http://rapidshare.com/files/287266704/YEDIFIN_OTUZIKIBIT_TR_secret_.part06.rar
    http://rapidshare.com/files/287918216/YEDIFIN_OTUZIKIBIT_TR_secret_.part07.rar
    http://rapidshare.com/files/288170290/YEDIFIN_OTUZIKIBIT_TR_secret_.part08.rar
    http://rapidshare.com/files/288205555/YEDIFIN_OTUZIKIBIT_TR_secret_.part09.rar
    http://rapidshare.com/files/288242453/YEDIFIN_OTUZIKIBIT_TR_secret_.part10.rar
    http://rapidshare.com/files/288281408/YEDIFIN_OTUZIKIBIT_TR_secret_.part11.rar
    http://rapidshare.com/files/299181733/Windows_7Loader_1.6_Release_8_uLuBeY.rar
     
    bunu dene bide bende kurdum 4 gb 1066 mhz ocz platinium kullanıyorum 
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    hoca 64 bitte sorun yaşadın mı ?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------
    hoca 64 bitte sorun yaşadın mı ?
    -----------------------------

    32 bit uygulamalar çalışıyor zaten, bir iki oyun yükledim sorun olmadı ama birkaçındada hata verdi, sen bilirsin

Toplam Hit: 1927 Toplam Mesaj: 10