64 Bit İşletim Sisteminde Rami Tam Kullanamıyorum - Yardım!
-
öncelikle merhaba, windows 7 ultimate 64 bit e geçtim xpden malum 32 bit işletim sistemlerinde 4 gb ram kullanılamıyor, 64 bit kurduk gene aynı :S ekran kartım dahili yani ramden yemiyor, peki neden kullanılamıyor varmı bilginiz. birde bios'u kurcaladım biraz hret mode: 32 bitti - 64 bit yaptım support mode: açıktı kapattım disable yani ama değişen birşey olmadı, yardımcı olabilirsiniz inşalah :)
http://img21.imageshack.us/img21/2840/ramg.jpg
http://img263.imageshack.us/img263/1034/87792552.png
-
yardımcı olan olursa çok müteşekkir olurum valla resimleride koyayım


-
ekran kartım DAHİLİ yani ram'den YEMİYOR.
bu ikisi aynı cümlede olamaz hocam. dahili ekran kartı yer ramden asıl.
ram'den yemiyeni haricidir
-
Daft bunu yazdı:
-----------------------------ekran kartım DAHİLİ yani ram'den YEMİYOR.
bu ikisi aynı cümlede olamaz hocam. dahili ekran kartı yer ramden asıl.
ram'den yemiyeni haricidir
-----------------------------evet yanlış yazdım
-
memory remap yok ya yukardakileri değiştirdik birşey olmadı, netten çekmiştik sadece bende değil birkaç kişide daha var aynı sorun, olmazsa başka dvdden denerim artık
-
görev yöneticisinden falan da görmüyo. garip bi durum bana bios la alakalı gibi geldi hocam. bios u bi sıfırla bence.
-
Quetzalcoatl bunu yazdı:
-----------------------------
görev yöneticisinden falan da görmüyo. garip bi durum bana bios la alakalı gibi geldi hocam. bios u bi sıfırla bence.
-----------------------------allah alla aynı gene yaw bu işde bişey var :=)
-
http://rapidshare.com/files/286934671/YEDIFIN_OTUZIKIBIT_TR_secret_.part01.rarhttp://rapidshare.com/files/286968194/YEDIFIN_OTUZIKIBIT_TR_secret_.part02.rarhttp://rapidshare.com/files/287005137/YEDIFIN_OTUZIKIBIT_TR_secret_.part03.rarhttp://rapidshare.com/files/287053276/YEDIFIN_OTUZIKIBIT_TR_secret_.part04.rarhttp://rapidshare.com/files/287228668/YEDIFIN_OTUZIKIBIT_TR_secret_.part05.rarhttp://rapidshare.com/files/287266704/YEDIFIN_OTUZIKIBIT_TR_secret_.part06.rarhttp://rapidshare.com/files/287918216/YEDIFIN_OTUZIKIBIT_TR_secret_.part07.rarhttp://rapidshare.com/files/288170290/YEDIFIN_OTUZIKIBIT_TR_secret_.part08.rarhttp://rapidshare.com/files/288205555/YEDIFIN_OTUZIKIBIT_TR_secret_.part09.rarhttp://rapidshare.com/files/288242453/YEDIFIN_OTUZIKIBIT_TR_secret_.part10.rarhttp://rapidshare.com/files/288281408/YEDIFIN_OTUZIKIBIT_TR_secret_.part11.rarhttp://rapidshare.com/files/299181733/Windows_7Loader_1.6_Release_8_uLuBeY.rarbunu dene bide bende kurdum 4 gb 1066 mhz ocz platinium kullanıyorum
-
hoca 64 bitte sorun yaşadın mı ?
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
hoca 64 bitte sorun yaşadın mı ?
-----------------------------32 bit uygulamalar çalışıyor zaten, bir iki oyun yükledim sorun olmadı ama birkaçındada hata verdi, sen bilirsin
