folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 64 Bitte 32 Bit Program Çalıştırmak (Sorun)



64 Bitte 32 Bit Program Çalıştırmak (Sorun)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    calpazhan
    calpazhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2009
    Erkek

    Arkdaşlar okulda quickbasic adında bir programla algoritmaya öğretiyor. Ve benimde laptop 64 bit indirdim çalıştımıyor programı aceb bunu nasıl çözerim bilen varsa söyleyebilirmi? Uyumluluk sorunu ile olmuyor başka bir yöntem anlatın


    Hayatım Beni Bile Güldüren Bir Oyuncak...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Anladıgım kadarı ile VB6 ile program yazdırıyolar size

    virtual pcye 32 bit XP kur hoca. Microsoft VB 6.0 dan destegi cekeli 10 sene oluyor.


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sscheme
    Sscheme's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Aynı sorundan dolayı yardım isteyen esmer bombayı, bilgisayarına vmware kurup, üstüne xp kurup işi mümkün olduğunca uzatarak (muhabbet için) göndermiştim.

     


    Bütün mesajlarım ve konularım BSD Lisansı"yla lisanslanmıştır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    calpazhan
    calpazhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2009
    Erkek

    HolyOne bunu yazdı:
    -----------------------------

    Anladıgım kadarı ile VB6 ile program yazdırıyolar size

    virtual pcye 32 bit XP kur hoca. Microsoft VB 6.0 dan destegi cekeli 10 sene oluyor.


    -----------------------------

    böyle diyorsun adam bize quickbasic 4.5 öğretiyor ne hikmetse :) Diyor algoritma bunla daha iyi öğrenilirmiş :s


    Hayatım Beni Bile Güldüren Bir Oyuncak...
Toplam Hit: 3074 Toplam Mesaj: 4