8 Mbps İnternet Sorunu
-
Üstadlar 8 mbps internet paketi aldım yanlız ev hattım desteklemiyormuş ev hattına ancak 2048 bağlantı gonderebiliyorlar. bu hızda sorunsuz calışıyor . Türk telekomdan arıza kaydı actırıp teknik servis geldi binada telefon ana hattının oldugu yerden olcüm yaptı tam 8 mbps alıyorum adam ev tesisatımda sorun oldugunu soyledi
Asıl sorun şu bana kablo al dediler kablonun uzunlugu 30 M Ana yerden Aldım bağlantıyı sinyal geliyor fakat 3-5 saniye yanıp yanıp sonüyor . Aynı problem Eve gelen hattada oyle .. Hadi biz yeni kablo aldık neden dolayı modeme gelen sinyal devamlı yanmıyor bu sorun sizce neden kaynaklanıyor ?
telefon bağladım hat var sağlıklı bir ses veriyor .. acaba diyorum kullandıgım kablonun uzunlugu ile mi alakalı yardımlarınızı bekliyorum -
ttnet bu inanma çözüm önerim yok bende 8 mbit kullanıyorum ama ağ bağlantılarımdan hıza bakınca 1 mbit sadece artan download hızı oldu oda en fazla 5 mbit anlamadım gitti
-
Yok hocam bak netsizdim bi kac qündür benden 50 m uzaklıkta bi komsumdan Wi fi aracılıgı ile bağlantı alıyordum adamda 7.küsüratlı bişiylere kadar cıkıyor bulundugum yerde Fiber kablo da kulllanıyor santraller ama ne hikmetse .. Bi bize gelince bozuldu :@ anlamadım gitti ya :S
-
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------
ttnet bu inanma çözüm önerim yok bende 8 mbit kullanıyorum ama ağ bağlantılarımdan hıza bakınca 1 mbit sadece artan download hızı oldu oda en fazla 5 mbit anlamadım gitti
-----------------------------ağ bağlantılarında kabloyla bağlanıyorsan 1gbittir :S o pc/modem arası gösterir?
-
edit
-
vay amk ne netmiş bütün bildiklerimizi zikti attı.
-
Abicim kabloları dügün bir şekilde cok fazla kırmadan kaliteli kablo kullanarak, binaya girdiği yerden itibaren kablo bağlantılarını düzgün bir şekilde lehim ile yaparak gel, rj11i düzgün bir şekilde cakılmış kablo ile modeme gir sorun olmaması lazım...
-
onuda deniyelim..
eyvallah üstad.
-
ArkadaşLar bugün Amd-x arkadaşımızLa sorunu haLLettik ... 1 tane Airteis Modem iLe canavar gibi 8 mbps hız geLiyor ... yani sorun modemmiş:D
-
sorun çözülmüştür.
