8800GT De Marka?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LostDream
    LostDream's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    Ya 8800GT almayı düşünüyorum fakat markalar arasında farklılıklar olduğunu duydum Palit in 1gb ve soğutucusunun iyi olması, Zotac amp nin fabrika cıkışlı hız aşırtması olması, MSI, Gigabyte,Sparkle. vs. karar veremiyorum.

    Kullananlardan veya bilgisi olanlardan yardım bekliyorum..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    palit ve zotac iyidir 2 si arasında tercih yap diğerlerine bakma ben asus aldım mesela ısıyı göstermiyor başka tercihim yoktu çünkü mecbur kaldım ben de zotac alıcaktım :)

    :|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LostDream
    LostDream's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    hocam Palit düşünüyorum da soğutması Sonic kadar iyimidir 1gb lık Superlerin orda da takıldım azcık.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    http://forum.donanimhaber.com/m_20350954/tm.htm şu konuya bi bak istersen

    birde;

    karşılaştırmalı ısı dereceleri

    http://www.hardwarezone.com.ph/img/data/articles/2007/2428/Temp.gif

    karşılaştırmalı crysis performans testi 

    http://www.hardwarezone.com.ph/img/data/articles/2007/2428/CrysisA.gif 


    :|
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Suanda en performanslisi ve sogutucu blogu saglam olan Palit.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gorkem44
    gorkem44's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2007
    Erkek
    bende zotac 8800gt var (amp deil) walla odun gibi hiç oc olmuyor ama ısınma sorunu fialn yok
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    okul
    okul's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek
    kardes biraz daha paran varsa 8800GTS al süper walla tavsiye ederim

    medebiyet acmaksa bütün bedeni ozzman hayvanlar bizden daha medeni ANTİTAHRİBAT
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LostDream
    LostDream's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    8800GTS diyosun iyi hoş da teknoloji ile yarışacak kadar zengin değilim :) GTS için biriktirdikten sonra az daha biriktirip 9600GT sonra ultra falan filan böyle gider :)

    8800GT hem fiyat hem de performans olarak iyi ve tutan bi ekran kartı onun için onda karar kıldım kardes.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    power supply al yük altında 26 amper cekiyor 12 volt la da carpınca sigorta atar şerefsizim

    ftw
Toplam Hit: 1119 Toplam Mesaj: 9