9 YTL"Ye Uçak Bileti Dialogları :):)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    -Antalya’ya ayın 22’sine iki kişilik yer ayırtacağım. Yer var mı?
    -Var efendim hem de kampanyalı.
    -Ne kadar?
    -Bilet başı 9 YTL efendim.
    -?
    -Alo
    -Kardeşim bilet ne kadar dedim?
    -İki kişi 18 YTL, kişi başı dokuz YTL efendim.
    -Ya, gidin işinize saçmalamayın (içeriye seslenerek) yanlış düştü numara dalga geçiyor birisi.
    -Telefonu kapatır.


    --------------------------------------------------------------------------------

    -Ben işadamıyım. Utanırım acenteden 9 YTL’lik bilet istemeye. Böyle telefonla direkt alamaz mıyım?


    --------------------------------------------------------------------------------

    -Kızım İzmir’e 9 YTL’lik biletlerden istiyorum iki tane.
    -Maalesef İzmir’e tüm kampanya biletlerimiz satıldı efendim.
    -Adana’ya olsun o zaman.
    -Üzgünüm efendim Adana için olanlar da bitti maalesef.
    -Ya; nereye varsa ver kızım. Şu kadını ölmeden bi uçağa bindireyim.


    --------------------------------------------------------------------------------

    (Kampanyanın birinci haftası. Tüm biletler tükendikten sonra)
    -İndirimli biletlerden istiyorum.
    -Maalesef tüm kampanya biletlerimiz satıldı efendim.
    -Yalancılar sizi.
    -Bineceğim uçağa. Bağıracağım ‘kim 9 YTL’lik biletlerden aldı diye’ kimse elini kaldırmazsa da sizi mahkemeye vereceğim.


    --------------------------------------------------------------------------------

    -İndirimli bilet kaldı mı?
    -Tüm kampanya biletlerimiz satıldı efendim.
    -Ben öylesine sormuştum zaten. Olsa da almayacaktım.


    --------------------------------------------------------------------------------

    -Samsun’a iki kişilik 9 YTL’lik biletlerden istiyorum. Ayın 8’ine.
    -Var efendim. İsimleri alayım lütfen.
    -Kızım bagajda filan değil, normal koltukta uçacağız değil mi biz?
    -Elbette efendim.
    -Emin misin sen?
    -Eminim tabi efendim.
    -İyi, alayım o zaman.


    --------------------------------------------------------------------------------

    -Dokuz YTL’lik bilet almıştım ama bir değişiklik yapacağım.
    -Kampanya biletlerinde değişiklik yapamıyoruz efendim.
    -Diyarbakır yerine Erzurum olacaktı sadece.
    -Üzgünüm efendim dokuz YTL’lik biletlerimizde değişiklik yapamıyoruz.
    -Soyguncular. Sadakam olsun.


    --------------------------------------------------------------------------------

    -Ben gazeteciyim bir şey soracaktım.
    -Sizi İletişim Departmanımıza aktaralım efendim.
    -Yok yok, haberle ilgili değil. Konuştum şimdi departmanla doğruymuş kampanya. Ben, İzmir’e dokuz YTL’lik biletlerden kaldı mı diye soracaktım.


    --------------------------------------------------------------------------------

    -Dokuz YTL’lik biletlerden istiyorum.
    -Hangi yön ve tarihe olacak efendim.
    -Hiç fark etmez. Çoluk çocuk uçak görsün.


    --------------------------------------------------------------------------------

    -Bacım Gaziantep’e dokuz YTL’lik bilet alacaktım.
    -Maalesef hiç kalmadı efendim.
    -Hiç mi kalmadı?
    -Hiç kalmadı.
    -Nasıl olur. Binlerce bilet satıldı yani.
    -Kampanya dahilinde olanlar geçen hafta satıldı.
    -O kadar adam ne yapacak Antep’te hayret bir şey. Allah Allah.


    --------------------------------------------------------------------------------

    -Alo
    -Onur Air mi?
    -Buyurun efendim Çağrı Merkezi nasıl yardımcı olabilirim?
    -Dokuz YTL’lik bilet alacaktım.
    -Sadece internet ve acentelerden alabiliyorsunuz. Ban sadece yer olup olmadığını söyleyebilirim.
    -Ablacım ver sen parasını, ben gelince takdim edeyim sana. Biter filan şimdi.

    Hoop.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    geiğe yazsaydın keşke ama güzel c/p yapanın eline sağlık
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Muhahaha süper ya süper bisi paylasım icin thx

    I find your lack of faith disturbing.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    bunu c/p yapmadan alman için onu air da calısman lazım kardeş.

    Hoop.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zafira
    Zafira's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek
    Saolasınız :D

    ·٠•● _) (¯`»._.«¦₪¦ ZAFIЯA ™ ¦₪¦»._.«´¯) (_●•٠·˙
Toplam Hit: 1207 Toplam Mesaj: 5