folder Tahribat.com Forumları
linefolder Grafik - Animasyon - Flash - 3D Modelleme
linefolder AE "Washington DC"Ye Tahribat Bayrakları Dikelim



AE "Washington DC"Ye Tahribat Bayrakları Dikelim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    -----------------------------------------------------------------------------

    Önceki Dersler

    1.ders After Effects Temel Bilgiler

    2.ders After Effects yeni proje ve keyframe mantığı

    3.ders after effects Maskeleme

    4.ders After effects ile Tahribat jenerik (kurtlar Vadisi jenerik)

    5.ders After Effects ile Render yapılırken dikkat edilmesi gerekenler

    6.ders after effects ile Zelzele efekti.

    7.ders After Effects Kamera Kullanımı

    8.ders After effects Text(karaoke efekt)

    9.ders After Effects, TBT Uzayda(sadece Proje dosyası)

    10.ders After effects,ateş etme efekti

    11.ders After Effects color Keying

    12.ders After Effects Puppet Pin tool kullanımı.

    13.ders After Effects Karabüyü ^^

    14.ders After Effects Samsung mesaj gönderme Efekti

    15.ders After Effects Avea Reklamı.

    16.dersfter Effects Dragon Ball efekti.

     

     

    -----------------------------------------------------------------------------

    Projenin Son Hali

    projenin son hali (ktunnel youtube a giremeyenler için) (hızlı olsun diye render kalitesi düşük kusura bakmayın artık)

    proje dosyaları (bayrak ve washington dc psd olarak)

    Kullanılan Plugin Paketi

    -----------------------------------------------------------------------------

    Plugin Paketimizi kuruyoruz(kurulum dosyasi olmadiği için manuel olarak yapıcaz rar dosyasından cikan Klasörü

     

    C:\Program Files\Adobe\Adobe After Effects CS3\Support Files\Plug-ins

     

    icine atalim klasör olarak. standart yol tabiki bu)

    daha sonra başta Bir  washington dc fotoğrafı Buluyoruz. bunun için google amcaya danışıyoruz "washington dc" yazarak görsellerde aratiyoruz.

    büyük resimler diyoruz resmimizi fotoshopda istediğimize göre düzenliyoruz.

     

    ben arkaya bulut falan atacağim icin gökyüzünü saydam yapıyorum

    photoshop u kapatmadan birde bayrak yapalım bayrak derken sadece normal halini yani ben 1,5x1 ebedatlarini kullanarak bir bayrak yaptım örn.

    bu şekilde bunu kaydedelim.

    daha sonra ae yi açalım (bu sirada render alıyordum elektrikler gitti geldi Firefox sağolsun burası sağlam en azından :P)

    yeni proje aciyoruz.

    objelerimizi atiyoruz

    güzelce yerleştiyoruz.

    daha sonra yüklediğimiz plugin'i bayrak olarak hazirladiğimiz objeye ekliyoruz

    daha sonra efekt kontrol panelinden ayarlarımızı yapıp bayrak direğine monte ediyoruz :D

     que se siga ;)


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Recoba_20
    Recoba_20's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    ben bu işlerden anlamam açıkçası ama emeğe sagı

     

    ellerine sağlık hocam


    **D-A-Ç-K-A** ----- **L-İ-S-E**
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    hoşuma gitti :)

    sağol ;)

     


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efrasyap
    efrasyap's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    emeğine sağlik

    güzel olmuş

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeelzeBuB
    BeelzeBuB's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek

    hoca bulut ve yağmuru ansıl yaptığınıda anlatsana ;)

    edit: hmm sanırım efekt değil video onlar:| :D 


    hadi ordan seksi!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    aferin la :) sen bu işi biliyon

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    BeelzeBuB bunu yazdı:
    -----------------------------

    hoca bulut ve yağmuru ansıl yaptığınıda anlatsana ;)

    edit: hmm sanırım efekt değil video onlar:| :D 


    -----------------------------

     

    bulut video ama yagmur efekt :D en kısa zamanda yagmuruda aciklarım


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
Toplam Hit: 1472 Toplam Mesaj: 7