folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Asp De Sorum Var..[Yanlış Mı Yapıyorum?]



Asp De Sorum Var..[Yanlış Mı Yapıyorum?]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    <% if rs("resim")= "" then

    response.write "resim yüklenmedi"

    end if%>

    yaptığımda ne hikmetse çalışmıyor sanki hiç if kullanmamışım gibi <> de işe yaramıyor. field txt sayı değil. Çözüm öneriniz varmı acep?

    @edt.

    hocam destan yazma başlıga lütfen -)


    tahribat.com a can feda
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ThundeR
    ThundeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    kodun bütününü yazsana

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    <% 
    if not rs("resim")="" then
    response.write "resim var"
    else
    response.write "resim yok"
    end if
    %>

    veya

    <%
    if rs("resim")=Null then
    response.write "resim yok"
    end if
    %>

    şeklinde dener misin. txt olduğundan dolayı "" kabul edilmiyor olabilir Null görmüyordur alanı.. elseyle düzelmesi lazım Null göremiyorsa.. if elselere bu yüzden gıcığım zaten saçmalayabiliyor alan tipi yüzünden


    :|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    <% 
    if not rs("resim")="" then
    response.write "resim var"
    else
    response.write "resim yok"
    end if
    %>

    yapınca oldu hocam allah razı olsun gece gece sağol yaw. Azdaha herşeye ayrı bir hücre açıp 1 yazıyorsa var 0 sa yok şeklinde aboooow yine allah razı olsun


    tahribat.com a can feda
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    yine hortlatıyorum lakin 

    not kullanınca işe yarıyor ama diyelimki birincisi boşsa diğerini göster yahut ikincisi boşsa birinci resmi gösterttiremedim bir türlü neresinde yanlışlık yapıyorum acep? 

    <%if not ("resim1")="" then%> 
    <a href="<%=rs("resim1")%>"><img src="<%=rs("resim1")%>"></a> 
    <% 
    else 
    response.write"1yok" 
    end if 
    if not ("resim2")="" then%> 
    <a href="<%=rs("resim2")%>"><img src="<%=rs("resim2")%>"></a> 
    <% 
    else 
    response.write "resim2 yok" 
    end if%> 


    tahribat.com a can feda
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek


    <<%if not ("resim1")="" and ("resim2")="" then%>
    <a href="<%=rs("resim1")%>"><img src="<%=rs("resim1")%>"></a>
    <%elseif not ("resim2")="" and ("resim1")="" then%>
    <a href="<%=rs("resim2")%>"><img src="<%=rs("resim2")%>"></a>
    <%elseif not ("resim2")="" and not ("resim1")="" then%>
    <a href="<%=rs("resim2")%>"><img src="<%=rs("resim2")%>"></a>
    <a href="<%=rs("resim1")%>"><img src="<%=rs("resim1")%>"></a>
    <%
    else
    resonse.write("herhangi bi resim yok")
    end if
    %>>
    denemedim ama çalışır diye düşünüyorum elseif arası açıkmıydı kapalımıydı tam bilemedim böyledir ama kolay gelsin

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    system22
    system22's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2008
    Erkek

    Else kodlarını unutmusun kardeşim...

Toplam Hit: 1100 Toplam Mesaj: 7