Blu-Ray Filmlerde - Sürekli Takılma Problemi
-
Merhaba arkadaşlar,
Lenovo-G550
4GB ram, Core 2 Duo P7450 işlemci, NVidia GeForce 210M 512 MB ram ekran kartı var.
Ama Blu-Ray film (720p ve üzeri kalitedeki büyük videoları açarken) izlerken sık sık görüntü kareleniyor ve yavaşlıyor. VLC player, KM player, GOM player ile denedim.Hepsinde aynı yavaşlık var.
Videoları daha düşük bi sistemde açtım, videolarda mı sorun var diye, ancak sorun çıkmadı.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
-
ekran kartı driverını güncellemeyi deneyebilirsin.
temiz bir format atmanı en güncel driverları yüklemeni ve klite yükleyip media player classic ile izlemeni tavsiye ederim
birden çok video player codec pack yükleme makineye
-
eselcuker bunu yazdı:
-----------------------------
ekran kartı driverını güncellemeyi deneyebilirsin.
temiz bir format atmanı en güncel driverları yüklemeni ve klite yükleyip media player classic ile izlemeni tavsiye ederim
birden çok video player codec pack yükleme makineye
-----------------------------Daha dün formatladım ve sadece vlc player kurdum...
Yine aynı sorun...
-
edit : düzenlemem gereken saçma sapan bir yorum....
-
hocam sadece kmplayer ı kurup dene takılma olursa kmplayer a coreavc i entegre ediyorsun sorunun çözülüyor...
edit : driverlardanda olabilir driverganius adlı programla driverlarını indir kur öyle dene tekrar format atıp dene ama ... win7 de böyle problemler çok az xp deyken banada olmuştu düzelttim sorunu win7 kur dene
-
tahref156 bunu yazdı:
-----------------------------
dostum ekran kartını söküp bir de dahili olarak çalıştır ekran kartında sorun olabilir.
-----------------------------hee :) Notebook ekran kartını söksün dimi
-
yok mu yardımcı olabilecek arkadaş?
-
1080 p lik RIP li filmlerde takılma yapması normaldir. İşlemcin yetmiyor kanaatindeyim. Daha önce seninkine benzer bir işlemciye sahip full hd monitörlü bir dizüstü bilgisayarda bile ufacık 1080p filmi izleyememiştim. Ek bilgi için : http://www.tahribat.com/Forum-Blue-Ray-Filimler-Icin-Bilgisayar-Tavsiyesi-Lazim-103384/
-
RockZs bunu yazdı:
-----------------------------
1080 p lik RIP li filmlerde takılma yapması normaldir. İşlemcin yetmiyor kanaatindeyim. Daha önce seninkine benzer bir işlemciye sahip full hd monitörlü bir dizüstü bilgisayarda bile ufacık 1080p filmi izleyememiştim. Ek bilgi için : http://www.tahribat.com/Forum-Blue-Ray-Filimler-Icin-Bilgisayar-Tavsiyesi-Lazim-103384/
-----------------------------bi arkadaşımın benimkine göre daha eski bilgisayarında denedim takılma yapmadan çalıştı...
aynı sorun linux için de geçerli...
ooof ooof, lanetli miyim neyim .mına koyim ya.
-
Belki işlemcisi seninkinden iyidir ya da sende işlemciden çalan başka programlar çalışıyordur vs..
-
Dün görmüştüm daha bunu buldum gene.
http://divxm.com/hd-filmlerde-1080p-ve-720p-donma-izleme-sorunlari-t62562.html
burdan bakabilirsin açıklamışlar bayağ çözümü.
