İnsanın Can Damarından Vurulduğu An
-
yer :: hakkari şemdinli askeri hastanesi
yaralı asker : komutanım sizden birşey rica edebilirmiyim?
asker doktor: emret evladım buyur.
yaralı asker: komutanım benim annem beni bu halde görürse çok üzülür hem benimde bir nişanlım var
hani deyom ki sizler bilirsiniz bana kartondan bacak takarmısınız? beni bu halde görmesinler.
sessizlik.............................................................................................................................................
(güneydoğudan öyküler adlı diziden alıntıdır.)
teröre teröre destek verenlere lanet...
-
fida film coşturuyo yine ne diyelim
-
ne kadar terörist semptizan destekleyen yol veren katkıda bulunan savunan varsa 7 cedlerinin amk.
-
mrphs bunu yazdı:
-----------------------------
ne kadar terörist semptizan destekleyen yol veren katkıda bulunan savunan varsa 7 cedlerinin amk.
----------------------------- -
mrphs bunu yazdı:
-----------------------------
ne kadar terörist semptizan destekleyen yol veren katkıda bulunan savunan varsa 7 cedlerinin amk.
----------------------------- -
mrphs bunu yazdı:
-----------------------------
ne kadar terörist semptizan destekleyen yol veren katkıda bulunan savunan varsa 7 cedlerinin amk.
----------------------------- -
hakkari şemdinlide kuzey ırak sınırında askerlik yapmış biri olarak..
kendinizi böyle dizi filmlerdeki şeylere fazla kaptırmayın ordaki ortam sandığınız gibi değil
-
mrphs bunu yazdı:
-----------------------------
ne kadar terörist semptizan destekleyen yol veren katkıda bulunan savunan varsa 7 cedlerinin amk.
----------------------------- -
mrphs bunu yazdı:
-----------------------------
ne kadar terörist semptizan destekleyen yol veren katkıda bulunan savunan varsa 7 cedlerinin amk.
-----------------------------ben 77 cedlerinin a.q o... çocukları bunlar
-
qertenqelex bunu yazdı:
-----------------------------
hakkari şemdinlide kuzey ırak sınırında askerlik yapmış biri olarak..
kendinizi böyle dizi filmlerdeki şeylere fazla kaptırmayın ordaki ortam sandığınız gibi değil
-----------------------------usta haklısın kardeşlik dostluk varmış
ama ben kasım celbinde askerim nasipse bide düşünüyom öyle bir yerde gidipte kolu bacağı hatta canı vermek var rab korusun ama işte olmuyo be öyle usta valla olmuyo
arkanda durcak kimse yok ailenden başka onlar bile bir yere kadar o yüzden terörü lanetlemekten başkada bişey yapamıyoz :s
-
---ALPER--- bunu yazdı:
-----------------------------qertenqelex bunu yazdı:
-----------------------------
hakkari şemdinlide kuzey ırak sınırında askerlik yapmış biri olarak..
kendinizi böyle dizi filmlerdeki şeylere fazla kaptırmayın ordaki ortam sandığınız gibi değil
-----------------------------usta haklısın kardeşlik dostluk varmış
ama ben kasım celbinde askerim nasipse bide düşünüyom öyle bir yerde gidipte kolu bacağı hatta canı vermek var rab korusun ama işte olmuyo be öyle usta valla olmuyo
arkanda durcak kimse yok ailenden başka onlar bile bir yere kadar o yüzden terörü lanetlemekten başkada bişey yapamıyoz :s
-----------------------------bi kere kol bacak can vermeyi geç rütbeli teröründen başka hiç bişey yok ve terörün orda yaşaması tamamen tsk daki bi kaç o.cocuğu rütbelinin gelirini sağlamaktan başka bişey değil
