Khalkedon( Khalkhedon ) "Dan PSP
-
200 ytl gibi bir fiyata yanlış hatırlamıyorsam kırılmış psp satıyor arkadaş.Firma tarafından garantisi yok , ancak kendisi garantiymiş.Değişik sitelerde okuduğum yorumlara göre "süper" bir satıcıymış.
Aslında khalkedon(yada nasıl yazılıyorsa) dükkanının adı adamın.İstanbulda kendisi.
Zaten garantili de olsa kırdırınca problem çıkabilir kanımca.
Ne düşünüyorsunuz , özellikle alan var mı?
-
tanıyan bile mi yok |:
-
donanımhaber'den falan tanıyoruz sağlamdır kendisi, eselcuker var tbt'de ona sor o daha iyi tanır.
-
seni playpsp.net e havale edelim.
-
edelim sipsiyonik :)
edit : kimdir hurşit
-
NoName bunu yazdı:
-----------------------------edelim sipsiyonik :)
edit : kimdir hurşit
-----------------------------
priesTBT nin sitesi ohurşitte sitede psp vs. satan bi abi. genelde heres ondan alıyoç
-
Khalkedon'u bilirim şu zamana kadar hakkında kötü birşey duymadım yalnız o adam biraz yoğun gecikme vs yaşayabilirsin :/ Hurşit'e gelince, oda khalkedon kadar güvenilir birisidir playpsp'de hurşit hakkında yapılan yorumları okuyabilirsin.. Kısacası 2side güvenilir satıcılardır aralarında fark yok.
-
ben anlayamadım ya?
200 ytl gibi bir fiyata yanlış hatırlamıyorsam kırılmış psp
kırılmış bildiğimiz kırılmaysa bu ne işe yarıycak bu? :D
-
khalkedonun dükkanı hemen bizim burada, kendisinden birçok şey satın aldım, güvenilir ve kazıkçı olmayan nadir insanlardandır :) gönül rahatlığıyla istediğinizi satın alabilirsiniz.
Zaten piyasada birçok ürün khalkedon dan alınıp üste kâr payı eklenip satılmakta, bizzat bu işi yapan dükkanlar biliyorum..
-
peki trampfd , msni falan varsa öğrenebilirsen sevinirim buamadım ben.
granti olayı nasıl olsuyor
sonyden resmi garantisi olmadığını biliyorum da , kendisinin garanti verdiğini biliyorum
Bilgi verirsen sevinirim..
-
Khalkedonun yoğun olduğu doğrudur.
Ama kesinlikle bir gecikme falan yaşayacağını düşünmüyorum.
Alış-veriş olayına kar olarak bakmayan nadir insanlardan diyebilirim.
Kendi kafama göre çıkardığım bir alış veriş listesine karşılık,
sadece fiyat bilgisi almıştım telefondan.
Hesabına 1.100 tl havale yaptım.
Elimde herhangi bir belge vs olmadığı halde, tek sorun bile yaşatmadılar.
İstediğim her şey ertesi gün elimde oldu.
Serbülent ve levent abi ikiside ciddi anlamda dürüst insanlar.
