folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kitapzen Rezilliği Şikayet Kitapzen.Com



Kitapzen Rezilliği Şikayet Kitapzen.Com

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    n11 üzerinden satıs yapan http://www.n11.com/gelismis-magaza/kitapzen adresındekı kitapzen adlı kullanıcıdan 4 adet kitap siparişinde bulundum 

    2 adet kitap ta sorun yok fakat birt diğer kitaptan 

    jose saramago kabil üzerinde ciddi bir deformasyon var kitap bariz olarak kullanmış okunmus bır kıtap 

    bir diğer kitap ntv yayınlarından hatasız düşünme sanatı rolf dobelli e ait ntv yaynlarına ait olan kitabın ilk sayfasında kocaman tanıtım kopyasıdır diye yazmakta.  

     

    işin ilginç yanı n11 tarafından kitapzeni arayıp iletişime geçin diyerek yönlendirildim aradım 2 defa açmadılar telefonlarını. Ardından biraz önce telefon açtım . 

    Telefonu açanın ne oldugunun farkına varamadım . Bağırarak konuşan hakaret eden bir lamer çıktı karşıma . E kardeşim madem öküzümsü tavırlar içindesiniz ne diye kitap satıyorsunuz ?   Ardından cevap veremedi yüzümüze kapattılar telefonu. 

     

    adamlar sordum bunda tanıtım kopyası satıyor dıger kıtap posetsız geldı dıye kırmızı kedı . Kardesım kırmızı kedı posetsız gelır hep zaten dedı . 
    Dıger gelen kıtap posetlı dedım kemkum ettı. 

    Onu da gectım dedım tanıtım kopyasıdır yazıyor kıtapta sız bunları ıtelıyorsunuz dedım bu kıtapların ıkısınde de deformasyon var dedım . Sıfır kıtap aldık bunlar sıfır degıl dedım. Ne dese beğenirsiniz . Sattığımız her kitabı kontrol edecek değiliz dedi.  
    Telefon numarasını  veren n11 sonrasında bu  kitapzen ne dedi biz telefonla n11 satışları ile alakalı değiliz .



    Ozaman neden orada telefon numaranız var ki sizin ?  Herkes eticaret yapmasın kardeşim ; böyle müşterileri sikme mantığındaysanız insanca konuşmayı bilmiyorsanız yapmayın  

     

     

     

    siz siz olun kitapzen den alışveriş yapmayın . Buda adresi  http://www.n11.com/gelismis-magaza/kitapzen 

    Yada az biraz o yazdığınız kitapları okuyun . 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Bugüne kadar kendi sitesinden yaklaşık 30 civarı kitap aldım hiçbir sıkıntı çıkmadı hocam n11'den kaynaklı bir sorun olabilir mi.

    Hatta telefon vs açtığımda o kadar samimi ve yardımcı olmaya çalışmışlardı ki çevremde kitap alacak herkese tavsiye ediyorum siteyi :/


    www.kriptopedi.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CosTeR
    CosTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2009
    Erkek

    idefix.com varken diger sitelerden neden alıvşeriş yaparsınız anlamam hem ucuz hemde güvenilir bugune kadar nerden baksan  20 25 defa kitap almısımdır 1 tanesinde ne sorun cıktı nede problem tam tersine kitap kargoya verilirken oldugum şehre gelirken hep sms yolladılar tavsiyem idefix pişman olmazsınız

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    Easx bunu yazdı

    Bugüne kadar kendi sitesinden yaklaşık 30 civarı kitap aldım hiçbir sıkıntı çıkmadı hocam n11'den kaynaklı bir sorun olabilir mi.

    Hatta telefon vs açtığımda o kadar samimi ve yardımcı olmaya çalışmışlardı ki çevremde kitap alacak herkese tavsiye ediyorum siteyi :/

     vallah ıtelefonda kı odamın kabzımallık yapması gerektiğini düşünüyorum bir daha asla almam zaten idefixten alıyordum normalde n11 kuponu kullanmak ıcın almıs bulunduk. 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    CosTeR bunu yazdı

    idefix.com varken diger sitelerden neden alıvşeriş yaparsınız anlamam hem ucuz hemde güvenilir bugune kadar nerden baksan  20 25 defa kitap almısımdır 1 tanesinde ne sorun cıktı nede problem tam tersine kitap kargoya verilirken oldugum şehre gelirken hep sms yolladılar tavsiyem idefix pişman olmazsınız

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2240918/

    Buraya tekrar yazmaya üşendim. Bak, al sana idefix. 31 ocakta verdiğim ilk sipariş 2 ocakta gelince arkadaşla beraber bi sipariş daha vermeye karar verdik, 2 set aldık yanınada başka kitaplar, tam 15 gün geçti kitap falan yok ortada. Ellerinde olmayan kitaba stokta yazmışlar, temin edicez diye 1 hafta beklettiler sonrada iptal edip parasını karta iade ettiler amadiğer kitapları hala bekliyoz. hepsiburadadan ötesi yalan.

    wasd tarafından 17/Oca/14 20:04 tarihinde düzenlenmiştir

    :)
Toplam Hit: 1455 Toplam Mesaj: 5