folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Minimalist Tasarıma Sahip Olan Siteler



Minimalist Tasarıma Sahip Olan Siteler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Metro arayüzüyle birlikte oval yerine bol bol köşeli işler göreceğiz.

    Bu aralar twitter tarzı modern yuvarlak köşeli, gelişmiş tasarımlar yerine ; reddit tarzı basit ama üzerinde çalışılmış , kare tasarımlar hoşuma gitmeye başladı.

    http://www.reddit.com/

    Pastel renkli, fazla resim vs.. olmayan , sadece tasarımları arıyorum. Bulan, biren, gören, duyan varsa paylaşalım.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Facebook'u bu konuda beğeniyorum. Adamlar içeri kullanmayı biliyor. Sadece içeriği kullanıyır.

    http://stackoverflow.com/ güzel iş çıkartıyor.

    http://www.google.org/crisisresponse/ google'da artık bu işlere yönelmiş , zaten uzun süredir basit ama harika tasarımlar yapıyordu.

    http://www.google.com.tr/green/

    https://www.google.com.tr/intl/tr/about/ burada contentlerin uyumuna bakın. 

    http://tincorporated.com/ 

    http://jessicahische.is/

    http://www.jaredigital.com/ üst tarafı daha hoş

    http://52weeksofux.com/ numaraları sayfanın üstüne getirerek sağlam iş çıkartmış.

    http://www.arnaudbeelen.be/

    http://www.pcah.us/the-center/about

    http://community.linuxmint.com/idea/view/1735

    ilaveler

    http://www.frieze.com/magazine/ - gerçekten minimalist bir site olmuş iyidir.

    http://www.timparkin.co.uk/

    http://www.markwieman.com/

    http://www.interiors.davroc.co.uk/ - duşlar iyimiş :D

    http://maketea.co.uk/ - hoş

    http://voceantica.com/ - renk karışımı iyi olmuş

    http://www.peter-rozek.de/

    http://designinfluence.org/

    http://www.angusparrilla.com.ar/

    http://www.ringvemedia.com/

    http://jasonsantamaria.com/

    http://www.getfinch.com/

    http://bergerfohr.com/ - üstmenü güzel

    http://themetrust.com/demos/mindful/ - tam minimalist değil ama güzel

    http://www.piccsy.com/investors/ - güzel efektler kullanmış (üst menüdeki yüklenme çizgisi hoş olmuş)

    http://www.studiosaus.com/studio.html - efeket olarak ilginç, henüz bakmadım ama html5 efektleri kullanılmış snaırım

    http://www.projectfedena.org/ - tatlı

    http://oscarbarber.com/

    https://pagodabox.com/ - fena ilginç

    http://www.antidote.co.uk/ - mükemmel olmaktan bi tık uzakta , sorun var ama çözemedim

    http://www.googleventures.com/ - geçiş efekti tatlı (google'ınmış)

    http://designergleb.com/ - ne kadar minimalist tartışılır ama hoş.

    http://kerem.co/

    http://www.littleyellowduck.co.uk/

    http://www.christianmezofi.com/ - yana doğru giden gayet hoş site

    http://www.thefancy.com/

    --------------

    Sadelik başlı başına sanattır. Tasarım sanatıdır. Sade bir websitesinde satır yüksekliğinden, kelime aralığına ; border olup olmamasından, renklere , yazı boyutuna kadar herşey özenle ve dikkatli hazırlanır.

    Bir çok tasarıma resim giydirip güzelleştirebiliyorlar. Fakat sade tasarımlar gerçekten zor.

    Yukarıda verdiğim siteler ; bazı farklı işleride ypamış. Sayfalama v.s. gibi şeyleri bilindik ve ezber kalıpların dışına koymuşlar.  Ben hala araştırıyorum. Bulunca eklerim

    --

    edit:

    http://www.tahribat.com/Forum-Tasarim-Acisindan-Guzel-Siteler-142081/

    buda başka bir konuydu

    Ayro tarafından 01/Mar/13 14:21 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    tasarım derken ? reddit de bir tasarım yokki ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    ErotikPanda bunu yazdı

    tasarım derken ? reddit de bir tasarım yokki ?

    hocam tasarım demek, resimllerle ; şunlarla bunlaral olmuyor. Aksine sade tasarımlar bana göre gerçek tasarımlar. Taslağı yaptıktan sonra resimlerle , efektlerle süsleyebilirsin.

    stackoverflow mesela. Tasarım yok diyebilrsin , hayır resim yok. Fakat sitenin modüllerinin oturtulması vs.. başlı başına sanat.

    Yani tasarımdan kastın : http://toriseye.quodis.com/

    bu şekilde resim ve efekt eklemek iste yanlış. Stackoverflow ve redditte tasarım var. Sade tasarıma gitmişler. Farklı bir tarz yani.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    şurayı çok seviyorum ben : https://developers.google.com/

    bide codeigniteri default welcome ve 404 sayfası çok güzel

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Bi up çekelim, vardır bi tanıdığı bildiğiolan 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    Bu konuda en sevdiğim hotmail'in giriş yapma sayfası. Sade az resim ve bir o kadar kareli güzel bir tasarımı var.

    DrKill tarafından 15/Şub/13 00:03 tarihinde düzenlenmiştir

    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    tabiki yenilenen outlook.com ve skydrive.com süper abi.siteye bakmak için giriyorum bazen :F

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    hotmail, outlook, skydrive aynıymış. Hoş onlarda . Unutmuştum onlarıda.

    Unuttuğum diğer sayfa : http://bildirgec.org/

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpArK
    SpArK's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı

    hotmail, outlook, skydrive aynıymış. Hoş onlarda . Unutmuştum onlarıda.

    Unuttuğum diğer sayfa : http://bildirgec.org/

    Nasıl unuttun bilmiyorum, apple.com :)

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    SpArK bunu yazdı
    zumsuk bunu yazdı

    hotmail, outlook, skydrive aynıymış. Hoş onlarda . Unutmuştum onlarıda.

    Unuttuğum diğer sayfa : http://bildirgec.org/

    Nasıl unuttun bilmiyorum, apple.com :)

    küfür etti.

Toplam Hit: 2710 Toplam Mesaj: 14