Minimalist Tasarıma Sahip Olan Siteler
-
Metro arayüzüyle birlikte oval yerine bol bol köşeli işler göreceğiz.
Bu aralar twitter tarzı modern yuvarlak köşeli, gelişmiş tasarımlar yerine ; reddit tarzı basit ama üzerinde çalışılmış , kare tasarımlar hoşuma gitmeye başladı.
Pastel renkli, fazla resim vs.. olmayan , sadece tasarımları arıyorum. Bulan, biren, gören, duyan varsa paylaşalım.
-
Facebook'u bu konuda beğeniyorum. Adamlar içeri kullanmayı biliyor. Sadece içeriği kullanıyır.
http://stackoverflow.com/ güzel iş çıkartıyor.
http://www.google.org/crisisresponse/ google'da artık bu işlere yönelmiş , zaten uzun süredir basit ama harika tasarımlar yapıyordu.
http://www.google.com.tr/green/
https://www.google.com.tr/intl/tr/about/ burada contentlerin uyumuna bakın.
http://www.jaredigital.com/ üst tarafı daha hoş
http://52weeksofux.com/ numaraları sayfanın üstüne getirerek sağlam iş çıkartmış.
http://www.pcah.us/the-center/about
http://community.linuxmint.com/idea/view/1735
ilaveler
http://www.frieze.com/magazine/ - gerçekten minimalist bir site olmuş iyidir.
http://www.interiors.davroc.co.uk/ - duşlar iyimiş :D
http://maketea.co.uk/ - hoş
http://voceantica.com/ - renk karışımı iyi olmuş
http://www.angusparrilla.com.ar/
http://bergerfohr.com/ - üstmenü güzel
http://themetrust.com/demos/mindful/ - tam minimalist değil ama güzel
http://www.piccsy.com/investors/ - güzel efektler kullanmış (üst menüdeki yüklenme çizgisi hoş olmuş)
http://www.studiosaus.com/studio.html - efeket olarak ilginç, henüz bakmadım ama html5 efektleri kullanılmış snaırım
http://www.projectfedena.org/ - tatlı
https://pagodabox.com/ - fena ilginç
http://www.antidote.co.uk/ - mükemmel olmaktan bi tık uzakta , sorun var ama çözemedim
http://www.googleventures.com/ - geçiş efekti tatlı (google'ınmış)
http://designergleb.com/ - ne kadar minimalist tartışılır ama hoş.
http://www.littleyellowduck.co.uk/
http://www.christianmezofi.com/ - yana doğru giden gayet hoş site
--------------
Sadelik başlı başına sanattır. Tasarım sanatıdır. Sade bir websitesinde satır yüksekliğinden, kelime aralığına ; border olup olmamasından, renklere , yazı boyutuna kadar herşey özenle ve dikkatli hazırlanır.
Bir çok tasarıma resim giydirip güzelleştirebiliyorlar. Fakat sade tasarımlar gerçekten zor.
Yukarıda verdiğim siteler ; bazı farklı işleride ypamış. Sayfalama v.s. gibi şeyleri bilindik ve ezber kalıpların dışına koymuşlar. Ben hala araştırıyorum. Bulunca eklerim
--
edit:
http://www.tahribat.com/Forum-Tasarim-Acisindan-Guzel-Siteler-142081/
buda başka bir konuydu
Ayro tarafından 01/Mar/13 14:21 tarihinde düzenlenmiştir -
tasarım derken ? reddit de bir tasarım yokki ?
-
ErotikPanda bunu yazdı
tasarım derken ? reddit de bir tasarım yokki ?
hocam tasarım demek, resimllerle ; şunlarla bunlaral olmuyor. Aksine sade tasarımlar bana göre gerçek tasarımlar. Taslağı yaptıktan sonra resimlerle , efektlerle süsleyebilirsin.
stackoverflow mesela. Tasarım yok diyebilrsin , hayır resim yok. Fakat sitenin modüllerinin oturtulması vs.. başlı başına sanat.
Yani tasarımdan kastın : http://toriseye.quodis.com/
bu şekilde resim ve efekt eklemek iste yanlış. Stackoverflow ve redditte tasarım var. Sade tasarıma gitmişler. Farklı bir tarz yani.
-
şurayı çok seviyorum ben : https://developers.google.com/
bide codeigniteri default welcome ve 404 sayfası çok güzel
-
Bi up çekelim, vardır bi tanıdığı bildiğiolan
-
Bu konuda en sevdiğim hotmail'in giriş yapma sayfası. Sade az resim ve bir o kadar kareli güzel bir tasarımı var.
DrKill tarafından 15/Şub/13 00:03 tarihinde düzenlenmiştir -
tabiki yenilenen outlook.com ve skydrive.com süper abi.siteye bakmak için giriyorum bazen :F
-
hotmail, outlook, skydrive aynıymış. Hoş onlarda . Unutmuştum onlarıda.
Unuttuğum diğer sayfa : http://bildirgec.org/
-
zumsuk bunu yazdı
hotmail, outlook, skydrive aynıymış. Hoş onlarda . Unutmuştum onlarıda.
Unuttuğum diğer sayfa : http://bildirgec.org/
Nasıl unuttun bilmiyorum, apple.com :)
-
SpArK bunu yazdızumsuk bunu yazdı
hotmail, outlook, skydrive aynıymış. Hoş onlarda . Unutmuştum onlarıda.
Unuttuğum diğer sayfa : http://bildirgec.org/
Nasıl unuttun bilmiyorum, apple.com :)
küfür etti.
