Mssql Bağlantı Hatası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erngnctrk
    erngnctrk's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2012
    Erkek

    s.a müridler

    mssql 2012 ye bikaç gün önce normal bir şekilde giriyordum.

    bilgisayarın servisleri ile biraz uğraştım bikaç birşey için ondan sonra sql e bağlanamıyorum.

     (provider: SQL Network Interfaces, error: 25 - Connection string is not valid) (Microsoft sql server error:87) bu hatayı veriyor.

    pic

    ne yapayım?


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    mssql servisin çalışması ile ilgili hata değil bu ama yine de servislerden bunun çalışıp çalışmadığına bak

     

     

    sıkıntı server nameden kaynaklı sanırım. server name kısmına sırasıyla

    .  (sadece nokta)

    localhost

    .\SQLEXPRESS

     

    dener misin


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    servislerle oynadım diyosun hocam kapatmış olmayasın ? bi dürtükle onları

    MaviGozluDev tarafından 11/Ara/12 18:28 tarihinde düzenlenmiştir

    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erngnctrk
    erngnctrk's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2012
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    mssql servisin çalışması ile ilgili hata değil bu ama yine de servislerden bunun çalışıp çalışmadığına bak

     

     

    sıkıntı server nameden kaynaklı sanırım. server name kısmına sırasıyla

    .  (sadece nokta)

    localhost

    .\SQLEXPRESS

     

    dener misin

    sevis çalışıyor.

    . dan giriyor localhosttan , (local) dan giriyor da .\sqlexpressden veya diğer yollardan girmiyr.

    neyse ilerde problem falan cıkarırmı bana c# da

     

    MaviGozluDev bunu yazdı

    servislerle oynadım diyosun hocam kapatmış olmayasın ? bi dürtükle onları

      

    eyw hafız dürtükledim sorun yok orada :D


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    .\SQLEXPRESS in çalışması lazımdı. şöyle dene bilgisayarAdın\SQLEXPRESS şeklinde dene. bir problem çıkmaz. sadece kod yazarken data source a benim yazdığım şekillerde yazacaksın

     

    "Data Source=localhost; Initial Catalog =....;..." gibi


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erngnctrk
    erngnctrk's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2012
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    .\SQLEXPRESS in çalışması lazımdı. şöyle dene bilgisayarAdın\SQLEXPRESS şeklinde dene. bir problem çıkmaz. sadece kod yazarken data source a benim yazdığım şekillerde yazacaksın

     

    "Data Source=localhost; Initial Catalog =....;..." gibi

    hafız onuda denedim oda yemedi bilgisayaradı\MSSQLEXPRESS şeklide denedim olmadı.


    .
Toplam Hit: 1275 Toplam Mesaj: 6