Mssql Bağlantı Hatası
-
s.a müridler
mssql 2012 ye bikaç gün önce normal bir şekilde giriyordum.
bilgisayarın servisleri ile biraz uğraştım bikaç birşey için ondan sonra sql e bağlanamıyorum.
(provider: SQL Network Interfaces, error: 25 - Connection string is not valid) (Microsoft sql server error:87) bu hatayı veriyor.

ne yapayım?
-
mssql servisin çalışması ile ilgili hata değil bu ama yine de servislerden bunun çalışıp çalışmadığına bak

sıkıntı server nameden kaynaklı sanırım. server name kısmına sırasıyla
. (sadece nokta)
localhost
.\SQLEXPRESS
dener misin
-
servislerle oynadım diyosun hocam kapatmış olmayasın ? bi dürtükle onları
MaviGozluDev tarafından 11/Ara/12 18:28 tarihinde düzenlenmiştir -
unbalanced bunu yazdı
mssql servisin çalışması ile ilgili hata değil bu ama yine de servislerden bunun çalışıp çalışmadığına bak

sıkıntı server nameden kaynaklı sanırım. server name kısmına sırasıyla
. (sadece nokta)
localhost
.\SQLEXPRESS
dener misin
sevis çalışıyor.
. dan giriyor localhosttan , (local) dan giriyor da .\sqlexpressden veya diğer yollardan girmiyr.
neyse ilerde problem falan cıkarırmı bana c# da
MaviGozluDev bunu yazdıservislerle oynadım diyosun hocam kapatmış olmayasın ? bi dürtükle onları
eyw hafız dürtükledim sorun yok orada :D
-
.\SQLEXPRESS in çalışması lazımdı. şöyle dene bilgisayarAdın\SQLEXPRESS şeklinde dene. bir problem çıkmaz. sadece kod yazarken data source a benim yazdığım şekillerde yazacaksın
"Data Source=localhost; Initial Catalog =....;..." gibi
-
unbalanced bunu yazdı
.\SQLEXPRESS in çalışması lazımdı. şöyle dene bilgisayarAdın\SQLEXPRESS şeklinde dene. bir problem çıkmaz. sadece kod yazarken data source a benim yazdığım şekillerde yazacaksın
"Data Source=localhost; Initial Catalog =....;..." gibi
hafız onuda denedim oda yemedi bilgisayaradı\MSSQLEXPRESS şeklide denedim olmadı.
