

NT6 HDD Yükleyici V2.8.4 Install | HDD' Den Format Atılabilir Windows Se7en Programı
-

Windows Se7en DVD içerisindeki dosyaları kopyalayıp bilgisayarımızda D yada E diskine yapıştırıyoruz. İndirdiğiniz bu exe' yi de aynı diskin içerisine kopyala/yapıştır yapıyorsunuz. Kopyala/Yapıştır işlemleri bittikten sonra bu küçük exe' yi çalıştırıp mouse ile 2 nolu seçeneği seçtiyorsunuz. İşlem bittikten sonra sisteminizi yeniden başlatın...






İndir : NT6 HDD Yükleyici v2.8.4 Install | HDD' den Format Atılabilir Windows Se7en Programı
-
her zaman lazım oluyor böyle bişey, bazı laptoplar usb den boot almıyor kafayı yediriyor. tşk.
-
sağol kenerda dursun mutlaka lazım olacaktır.
-
Olur hocam olur koyun bir kenara :)
-
http://www.virustotal.com/file-scan/report.html?id=914b80e85699f34e6428305fc732836ee98b89b1d00da96431507e01c5463173-1293560399
trojanlı olabilir..
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.virustotal.com/file-scan/report.html?id=914b80e85699f34e6428305fc732836ee98b89b1d00da96431507e01c5463173-1293560399
trojanlı olabilir..
-----------------------------Eeee hocam ?
-
BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
trojanlı olabilir..
-----------------------------Eeee hocam ?
-----------------------------dikkat etsin kullanacak olanlar. türk ve çin forumlardan başka adam akıllı hiç bir yerde yok internette. bizimkilerde çinlilerin yaptığını resource hacker ile editleyip türkçeleştirmişler belli ki.
kullanmadığını etmediğiniz her seyı direk upload yaparsanız sonrada "eee hocam ?" dersin.
anlamadığın nokta ?
-
çizik
-
anlayan biri bi incelesin o zaman ona göre kullanalım.
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
trojanlı olabilir..
-----------------------------Eeee hocam ?
-----------------------------dikkat etsin kullanacak olanlar. türk ve çin forumlardan başka adam akıllı hiç bir yerde yok internette. bizimkilerde çinlilerin yaptığını resource hacker ile editleyip türkçeleştirmişler belli ki.
kullanmadığını etmediğiniz her seyı direk upload yaparsanız sonrada "eee hocam ?" dersin.
anlamadığın nokta ?
-----------------------------Kullanmadığımı nerden biliyorsun hocam sen ? Benim paylaştığım programların çoğu tarafımca denenmiştir. Bu uygulamayıda zaman zaman netbooklarda kullanıyorum. Adam akıllı burda var işte. Adam akıllı sunuyoruz neden baltalama gereği duyuyorsun ben onu anlamadım hocam. Eeee dememmin nedeni budur. Anlamadığın nokta burası hocam... ;)
-
7714714 bunu yazdı:
-----------------------------
çizik
-----------------------------Hayrını gör hocam...