Tom Clancys Ghost Recon Save Game İstek
-
hocalar tom clancys oyununun crackinde problem yaşadığımdan kaldırıp tekrar kurdum ve save game gitti.
3 bölümüde tekrardan oynamak istemiyorum. 3. yada 4. bölümde save gamei olan varsa upload ederse çok güzel olur.
Ben aşağıdaki videodaki bölümün tam başında kaldım. daha o bölüme başlamadan çıkmıştım oyundan. O bölüm yada ondan sonraki bölümde save'i olan atarsa güzel olur.
http://www.youtube.com/watch?v=oRq4admCjjA&feature=fvst
-
bi up.
-
hocam noluo bu oyun yapımcılarına yavs..görünmez olmalar odanın içini görmeler..ilerde hic oyun oynamayacam sanırım..
-
call of duty'nin modern warfare serisi tutunca,crysis tutunca adamlarda doğal olarak bu 15 yıl sonraki savaşları yapmaya başladılar :)
-
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------call of duty'nin modern warfare serisi tutunca,crysis tutunca adamlarda doğal olarak bu 15 yıl sonraki savaşları yapmaya başladılar :)
-----------------------------özenti adamlar :D kendine özgü oyun cok az cıkar oldu...bizim internet forumlarına döndü oyunlar.acıorsun bi siteyi alıntı her yer aynı..
-
Ekerci bunu yazdı:
-----------------------------pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------call of duty'nin modern warfare serisi tutunca,crysis tutunca adamlarda doğal olarak bu 15 yıl sonraki savaşları yapmaya başladılar :)
-----------------------------özenti adamlar :D kendine özgü oyun cok az cıkar oldu...bizim internet forumlarına döndü oyunlar.acıorsun bi siteyi alıntı her yer aynı..
-----------------------------aynen. özgün oyunlarda kapış kapış gitmeye başlıyor.
l.a.noire gibi,sniper elite 2,metro2033,mafia 2(bu türde çok oyun çıktı ama mafia onların öncüsü konumundaydı çok güzeldi kesinlikle tavsiye ederim) crysis gibi(crysis grafik açısından çığır açtı,oyunlar grafiklere crysistan sonra yüklenmeye başladılar) ve favorim assassins creed.
Bu metro2033'üde direk oynamicaksın. Önce romanı var onu okuyup sonra oynucaksın o zaman tadı çıkıyor.
-
-
karahanx bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------orada full save var. dolayısıyla o silahları falan kendim açamicam. ben kendim silahları açıyım,madalya tarzı şeyler var heralde onları alıyım falan istiyorum.
