Win7 Format Hatası 0X80070570

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    merhaba müridler.

    win7 dvdsi ile format atıcaktım ancak tam %30da 0x80070570 hatası veriyor.

    Nette hata kodunu araştırdım dvdyi düşük hızda yazdırın demişler .

    Düşük hızda denedim gene olmadı.

    %90 Ramden kaynaklanır demişler. Dual kit ram kullanıyorsanız ramlerden birini çıkartın demişler. Hemen hemen herkes sorununu böyle çözmüş ancak bende böylede olmadı.

    2 ram var sırayla denedim,farklı yuvalara takarakta denedim ramlerden değilmiş demekki.

    Sorun yazdırdığım isodan desek isonun hash'ına bakıyorum sha1 hashı microsoftun sitesindekiyle uyumlu çıkıyor yani dvd orjinal sorunsuz.

    2 dvdye yazdırdım gene olmadı.

    Acaba nasıl çözecem bu sorunu? Daha önce hiç bu sorunla karşılaşmamıştım. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    hdd Yi Başka Platforma Tak  Biçimlendir .

    Olmadı Remleri Silgiyle Sil İşletim Sistemi Cd sini değiştir

    Win 7 mi xp ? Olmadı Harici Cd Rom Dene . İllak Bir Olacaktır Abi .


    Memento Mori
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Bunları yapacak durumum yok şuan.

    En iyisi orjinal win7 64 bit ultimate elinde olan mürid varsa link atsa süper olur.

    Benim indirdiğimin hash'ı windowsun sitesindekiyle uyuşuyodu. Uyuşan elinde olan varsa link verse süper olur. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Yokmudur orjinal windows 7 64 bit ultimate link verecek mürid? Kendi indirdiği,sha1 hash'ı falan orjinaliyle eşleşen?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek

    bi flasha kopyala isonun içeriğini öyle dene.

    eğer hep aynı yerde rpoblem çıkarıyorsa muhtemelen iso bozuktur. zamunda hesabın varsa msdn hashi verilmiş temiz bir tane ingilizce çok sora türkçe yaparsın zaten

     

    varsa hirenboot cd ile badsector testi ve ram testide yapabilrsin.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selo-g
    selo-g's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    merhaba müridler.

    win7 dvdsi ile format atıcaktım ancak tam %30da 0x80070570 hatası veriyor.

    Nette hata kodunu araştırdım dvdyi düşük hızda yazdırın demişler .

    Düşük hızda denedim gene olmadı.

    %90 Ramden kaynaklanır demişler. Dual kit ram kullanıyorsanız ramlerden birini çıkartın demişler. Hemen hemen herkes sorununu böyle çözmüş ancak bende böylede olmadı.

    2 ram var sırayla denedim,farklı yuvalara takarakta denedim ramlerden değilmiş demekki.

    Sorun yazdırdığım isodan desek isonun hash'ına bakıyorum sha1 hashı microsoftun sitesindekiyle uyumlu çıkıyor yani dvd orjinal sorunsuz.

    2 dvdye yazdırdım gene olmadı.

    Acaba nasıl çözecem bu sorunu? Daha önce hiç bu sorunla karşılaşmamıştım. 


    -----------------------------

    yeni format dvd'si bul dvd'den yapıyor geçen benimde başıma gelmişti

Toplam Hit: 2842 Toplam Mesaj: 6