Windows Xp Etkinleştirme
-
Etkinleştirmenin dolmasına 2 gün kaldı elinde crack olan varmı. Bitane buldum ondada virüs dolu
-
http://uploaded.to/?id=kgo73j
-
hocam şu adımları uygula merak etme %100 çalışıyor
-Başlat/Çalıştır'a "regedit" yazın,onaylayıp Windows Kayıt
Defteri Düzenleyicisine'ne girin ve HKey_Local_Machine\Software
\Microsoft\WindowsNT\Current Version\WPAEvents kısmına gidin.
2-Sağ taraftaki "oobetimer" anahtarını bulun,çift tıklayıp açın,
açılan pencerede görünen anahtar değerinin son iki rakamını değiştirin,onaylayarak pencereyi kapatın.
3-Kayıt Defteri Düzenleyicisi penceresini kapatın.
4-Başlat/Çalıştır'ı açın ve şu komutu yazıp,onaylayın:
%systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a
5-Karşınıza "Windows Etkinleştirelim" Penceresi gelecek.Bu pencereden ikinci seçeneği, yani "Evet,Windows u etkinleştirmek için bir müşteri hizmeti
temsilcisine telefon etmek istiyorum" seçeneğini seçip, ileri'yi tıklayın.
6-Karşınıza "Telefonla Windows etkinleştir" penceresi gelecek.Bu ekranda
"Ürün anahtarını değiştir'i tıklayın;bir sonraki ekranda, gerekli yere yeni ürün anahtarınızı girin,"Güncelleştir"i tıklayın ve karşınıza tekrar
"Telefonla Windows etkinleştir" penceresini gelecek, hiç bir işlem yapmadan kapatın.
7-Bilgisayarınızı yeniden başlatın.
8-Tekrar, Başlat/Çalıştır a gelin,4 ncü adımda uyguladığınız prosedürü bir defa daha uygulayın.Eğer herşey yolunda gittiyse "Windows Zaten etkinleştirildi, Çıkmak için Tamam'ı tıklayın" yazan pencere gelecektir.Tamam'ı tıklayıp buradan çıkın,
V2C47-MK7JD-3R89F-D2KXW-VPK3J
-
sağolun işe yaradı
Toplam Hit: 9701 Toplam Mesaj: 4
