A3 Renkli Yazıcı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    mimari işler için bi tane a3 renkli yazıcı lazım arkadaşlar

    lazer mi olsun püskürtmelimi olsun vs tam anlamadıgımdan karar veremedim

    bütçemiz 1.200 lira

    baskı kalitesi biraz yüksek olan bir yazıcı arıyoruz

    ikinci en önemli unsur ise bu karttuşları

    simdi lazer oluncamı karttuşdan daha karlı cıkarız püskürtmeli olunca mı ?

    Direk marka model önerisinede acıgım

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax66
    catlax66's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2008
    Erkek

    xerox çok pahalı ben bizden biliyorum bi dram 800 küsür lira


    Vasıflı Çömez!..... Artık Amatör:).. Nihayet normal...:D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    O bütçeye renkli lazer alınamaz diye düşünüyorum. Anca renkli mürekkep püskürtmeli olabilir. Ama lazer almanı tavsiye ederim. Lakin fiyatları 3bin ve üzeri sanırım.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    badass
    badass's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2002
    Erkek

    En onemlisi renklimi yoksa siyah beyazmi? 

     

    Lazer her zaman daha karli olur. Puskurtmeliler 5 para etmez. Hem kalitesi hemde maliyeti acisindan lazer alman akilli bir davranis olur. 

    http://www.amazon.com/Oki-Data-C831n-Workgroup-Color-Mono/dp/B00DFB7TUA/ref=sr_1_2?s=office-electronics&ie=UTF8&qid=1415610101&sr=1-2&keywords=a3+laser+printer+color

     

    Uluslar arasi postalamada var. 

    Senin butcenin ustunde ancak isini gorucek uygun fiyata olan bu. 

     

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nepnesomao
    nepnesomao's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2009
    Erkek

    Hocam renkli A3 lazer yazıcı olarak en iyisi Konica Minolta dır. Yalnız pahalı cihazlardır, bir dönem fotokopi teknik servisinde çalışmıştım oradan biliyorum.

    Xerox' ların renkli ofis makineleri pek iyi sayılmazlar.

    Edit: Hocam 1.200TL ye baskı kalitesi iyi olan A3 lazer yazıcı çok zor bulursun, inkjetler hakkında pek bir bilgim olmadığı için bu konuda birşey diyemem. 

    nepnesomao tarafından 10/Kas/14 11:11 tarihinde düzenlenmiştir

    Amat Victoria Curam
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    badass bunu yazdı

    En onemlisi renklimi yoksa siyah beyazmi? 

     

    Lazer her zaman daha karli olur. Puskurtmeliler 5 para etmez. Hem kalitesi hemde maliyeti acisindan lazer alman akilli bir davranis olur. 

    http://www.amazon.com/Oki-Data-C831n-Workgroup-Color-Mono/dp/B00DFB7TUA/ref=sr_1_2?s=office-electronics&ie=UTF8&qid=1415610101&sr=1-2&keywords=a3+laser+printer+color

     

    Uluslar arasi postalamada var. 

    Senin butcenin ustunde ancak isini gorucek uygun fiyata olan bu. 

     

     

    renkli basklı onemli bizim icin , a3 kağıda içte bi ofisin çıktısını alacağız renkli şeklide kaliteli biçimde.

    bu brother yazıcı kötümüdür sizce ? 35 liraya %5 yogunlukta 1200 baskı diyor karttuşlarına ( 35*4 )

     

    http://www.gold.com.tr/hp-officejet-7500a-a3-renkli-yazici_u

    birde bu var 40 liraya 700 baskı (40*4 deriz diğer renkleride alınca)

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    Canonun dolan kartuslu yazicisini kullaniyorum renkli

    Avantajlari

    10 bin a4 kagida baski yapiyor

    Renkli

    Kartusunu doldurmak basit. 

    Hangi renk bitmek uzereyse onun rengini alip zaman kazanabilir yuklu odemekten kurtuluyorsun.

    1 rengin fiyati15 tl gerci ben kaziklandim :( internette 8 tl idi. Neysr

    Dezavantajlarina gelince

    Cok yavas tis tiz cikariyor. 

    Ara ara cok nadirde olsa boya bulasmis olabiliyor

    Eger acillik birsey olmayacaksa yavasligi onemlidegil

    Ve ilk zamanlarda cok yadirgamistim. Makine adeta gobek atiyor cok titriyor. Cok hassas ufak bir problemde duzeni bozuluyor.

    Hp marka bence en iyisi. Siyah beyaz kullanmistim puskurtmeli. Ama cabuk bitiyordu 5 bin kagit kapasitesi vardi. Ama cok sorunsuz.

    Onunda kartus bitince gidip yenisini alman gerek doldurma olmuyor gerci biz doldurtmustuk ama sonra kaltede dusme oluyor biraz. Kagit falan sıkısinca sinir oluyordum cikarip takmasi sorunlu oluyor

     

    Lazerli daha oneriyorlar.

    Samsung kullaniyor abim oda guzel. 

     

    futurist tarafından 10/Kas/14 11:33 tarihinde düzenlenmiştir

    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    hocam bütçen istediğin özellikle bir yazıcı için düşük.. ki eğer baskı sayınız çoksa kiralamaya yönelmeniz daha mantıklı olur. swordfish kiralama yapıyordu yanlış bilmiyorsam bi görüş istersen.


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    baskı sayısı çok fazla değil iş geldikce 3dmax cizimi yapılıp hem 2d proje olarak hemde 3d render olarak çıktısı alınacak.

    Çok çok fazla ahım şahım bir baskı kalitei olmasına gerek yok. Genel olarak mobilyaların yerleşimlerini vs görcekler

Toplam Hit: 1106 Toplam Mesaj: 10