folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder A4 Tech Kablosuz Oyuncu Faresi



A4 Tech Kablosuz Oyuncu Faresi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    http://www.exa.com.tr/a4tech/mouselar/a4_tech-339-14271.html

    Arkadaslar son 1 haftadır dandık bı mause ıle pc kullanıyorum ve sankı kolum kanadım kırılmıs gıbı :( oyun oynayamıyorum.

    Daha once x7 kullanmıslıgım var performansı gırıs sevıyesı ıcın yeterlı duzeydeydı.

    Sızce bu faredende aynı performansı alır mıyım?

    Teknık ozellıkler vs acısından soylemeyın merak ettıgım tek sey kullanıcı yorumları :)

    Kullanan yada cevresınde kullanan arkadası olan "oyuncu" arkadaslar yazabılır mı lutfen


    www.kriptopedi.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek

    hacı x7 dururken başka bişe kullanılırmı yapma yaaw :D 


    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLLBuLL
    PoLLBuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2010
    Erkek
    oyun için kablosuz alınmaz benim bildiğim.

    You are a man of many colours. but i, motherfucker, am the rainbow
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    PoLLBuLL bunu yazdı:
    -----------------------------
    oyun için kablosuz alınmaz benim bildiğim.

    -----------------------------

    + kablolu x7 mause al hem daha ucuz hem daha uzun ömürlü olur senin için.


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek

    PoLLBuLL bunu yazdı:
    -----------------------------
    oyun için kablosuz alınmaz benim bildiğim.
    -----------------------------


  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Sanırım yanlış anlaşılmış başlık yüzünden bu mause zaten x7 :)

    http://www.exa.com.tr/a4tech/mouselar/a4_tech-339-14271.html

    Buyrun linki burda tasarımı ve fiyatıda cok hosuma gıttı.

    Ayrıca Razer Mamba kullanmışlığım var kablosuz haliyle bile kablolu mauselara basar yani :) Bu yüzden kullanıcı yorumu almak istedim zaten teknik verilere dayanarak birşey söylemek zor bu tarz urunlerde.

     


    www.kriptopedi.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek

    bu x7 muhabbeti ne ya. bende sıradan mouse var leptobuma takıyom call of 2-4 counter gibi oyunlarda sw birincisi oldugum cok. Bu benim mi yeteneğim? Demek ki x7 alsam önüme kimse geçemicek bu kadar iyiyse:S


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Bunun daha cok sızınle degıl karsınızdakı ıle alakası var sanırım :) Yada alıskanlık meselesıdır. Ama gercekten profesyonel oyunlarda o mause'a o kadar kufredersınızkı :D

    Ben pek fps oynamam acıkcası yalan olmasın. Ama microvoltsa sardım bu ara . LoL ve MMORPG için ve masaustu kullanım ıcın almayı dusunuyorum.

    Ornegın lol'de mac atarken 1 sanıye gec bassam ergonomıden yada sacma sapan fareden kaynaklanan bır sebepten dırek butun moralım bozuluyor kombınasyon saldırılarım bozulunca :D

    Ustelık 40 lıra cıvarı bır fıyatı gayet uygun gıbı duruyor tek sorun gecıkme suresı

    Siz farkına varıyormusunuz bılmıyorum ama ben su andakı faremde hıssedebılıyorum gecıkme suresnın yetısmedıgını.

    Monıtorlerde bıle farkedılır hem fılmlerde hem oyunlarda en ufak gecıkme veya takılmada kondısyonum dusuyor:) (Özellikle Filmlerde :P )


    www.kriptopedi.com
Toplam Hit: 1120 Toplam Mesaj: 8