A4tech Mouse Zoom Sorunu
-
beyler formattan sonra zoom fonksiyonu çalışmıyor. zoom tekerini hareket ettirince sayfayı aşağı yukarı alıyor.
driver ını yükledim denetim masasından ayarlara da baktım sorun yok . sorun ne olabilir. en sık kullandığım özellikti bu
-
Tus kombibasyonu ile denedinmi + - tuslarina basili tutup tekerlegi oynatmayi ?
-
mclaren bunu yazdı:
-----------------------------
Tus kombibasyonu ile denedinmi + - tuslarina basili tutup tekerlegi oynatmayi ?
-----------------------------şimdi denedim işe yaramadı
edit: mürid cerololo sağolsun ctrl ye basılı tutunca oluyor. ama eskiden sadece mouse la yapıyorduk. ctrl ye filan basmıyordum . ayarlardan bulamadım . nerden ayarlıyoruz onu bilen var mı ?
Toplam Hit: 1280 Toplam Mesaj: 3
