A5 2016 Mı Iphone 6 Mı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    do_som
    do_som's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2016
    Erkek

    arkadaslar a5 2016 kullanıyorum hediye olarakta iphone 6 geldi. kartı taktım kimlik felan oluşturdumda bi garip geldi bana ya boyutuda kücük.

    bide cok ta büyük bir akıcılık sezemedim uygulamalarda. ben düşünüyordumki ios daha seri olur felan diye ama pek öyle gelmedi daha kısa süre oldu tabi deneyeli.

    birebir deneyip tecrübesi olan bir arkadas yardımcı olabilir mi yani a5 i satıp bunla devam etsem mallıkmı etmis olurum :D .

    Yani ne bileyim sayfayı hızlıca kaydırınca sanki iphone nun ekran yenileme hızı düşükmüş gibi garip bir his verdi neden anlamadım

    do_som tarafından 29/Eki/17 20:45 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    Hocam fotoğraflarda bariz bir fark göreceksin. Bunun dışında yeni bir dünya yeni kimlik rehber kullanım alışkanlığı cart curt.

    Yerinde olsam az olan iyiliğini çok olan uğraşına değişmezdim.


    iyibu! yeniden..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Iphone der geçerim aga,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    kalbinin sesini dinle (:


    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    do_som
    do_som's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2016
    Erkek

    biraz deniyicem bakalım

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    do_som
    do_som's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2016
    Erkek

    ekranı büyütülmüş olarakmı kullanıyorsunuz iphone kullanıcıları :D 

    öyle yapınca klavyede biraz daha rahat ettim :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    epil 🍏


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Moustafa
    Moustafa's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2016
    Erkek

    Batarya kullanım süresinde çok sorun yaşamıyorsan hiç düşünmeden iPhone derim. Hızı öyle uçucu falan değil ama her zaman aynı hızda çalışıyor makina. 6 Ay boyunca cihazı tek sefer bile kapatma yine de aynı hızda çalışmaya devam edecektir. 50 tane uygulamayı peş peşe aç hiç birini arka plandan kaldırma yine de stabil çalışıyor. Nasıl yaptılarsa resmen harika olmuş benim için. Bir de siri var ben aktif olarak kullanıyorum ve çok işimi görüyor ancak herkes benim kadar aktif kullanmıyor onun için bir şey diyemem. Bir de hiçbir ayar yapmayla uğraşmıyorsun, tüm ayarlar yapılı olarak geliyor ne yapmak istiyorsan yalnızca onu yapıyorsun ekstralarla uğraşmıyorsun böyle daha iyi benim gibiler için.


    Mustafa
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eengineer
    eengineer's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2015
    Erkek

    Apple kullanmayan bilmez. Normal telefonların yanında iPhone’lar uzay teknolojisi gibi. 

Toplam Hit: 1200 Toplam Mesaj: 9
iphone 6 a5 2016 hangisi canım