Abby Fine Reader 10.0 Serial Lazım..
-
hacılar daha öncede konusu açılmıs ama bende bulamadım var mı elinde serial olan??
-
aLcoLiq bunu yazdı:
-----------------------------
hacılar daha öncede konusu açılmıs ama bende bulamadım var mı elinde serial olan??
-----------------------------abi ftp de çalışan 8 sürümü var
10 sürümü napacan. linki atayım pm ile
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------
aLcoLiq bunu yazdı:
-----------------------------
hacılar daha öncede konusu açılmıs ama bende bulamadım var mı elinde serial olan??
-----------------------------abi ftp de çalışan 8 sürümü var
10 sürümü napacan. linki atayım pm ile
-----------------------------Banada atarmisin ?
-
Buyur hocam ftp den hotfile ye yükledim
http://hotfile.com/dl/94943862/05462bf/ABBYY_FineReader_8.0_Professional_Edition.rar.html
-
2 gün önce online destekde bir üye benden istemişti o senmiydin?
-
http://www.hotfilesearch.com/abbyy-finereader-portable-10.html
hoca burada rusca full olanı var ingilizce portable olanı var :)
edit// http://www.hotfilesearch.com/search.php?q=abbyy+finereader++10&go=Hotfile+Search&all=on
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------
Buyur hocam ftp den hotfile ye yükledim
http://hotfile.com/dl/94943862/05462bf/ABBYY_FineReader_8.0_Professional_Edition.rar.html
-----------------------------full degil mi hocam. incik boncuguyla ugrasmayalm sonra :)
-
cevik bunu yazdı:
-----------------------------
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------
Buyur hocam ftp den hotfile ye yükledim
http://hotfile.com/dl/94943862/05462bf/ABBYY_FineReader_8.0_Professional_Edition.rar.html
-----------------------------full degil mi hocam. incik boncuguyla ugrasmayalm sonra :)
-----------------------------
-
eyvalah..
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------
aLcoLiq bunu yazdı:
-----------------------------
hacılar daha öncede konusu açılmıs ama bende bulamadım var mı elinde serial olan??
-----------------------------abi ftp de çalışan 8 sürümü var
10 sürümü napacan. linki atayım pm ile
-----------------------------la bende 10 kuruluydu ondan
tmm eskiyi kaldırım bunu kurayım... :)
