Acces Point Kurulumu Hakkında Yardım Lazım
-
Arkadaşlar yarın bir okula kuruluma gidicem fakat hiç acces point kurmadım. kablosuz olarak acces point kurulumunu nasıl yapabiliceğimi anlatırsanız çoook sevinirim
sınıfların hepsinin internete bağlanması lazım her sınıfta notebook var
-
her model direk kablosuz olarak ayar yapılmıyor bence önce kabloyu tak ip sinden arayüzüne gir hangi modda çalıştıracakcan ayarla bırak
-
hiç kurmadım ama mantıken normal kablosuz modemle aynı olması lazım modeme şifre vermezsin olur biter ethernet girişi vardır illaki bi laptopa ya da bi pc ye bağlayıp kurabilirsin
-
şu an kullandıgım internet 3 adet acces pointten kuş çuşu 1km uzaklıktan bir okuldan geliyor bildigin modem kurar gibi kurcan
-
acces point markası tp-link modemin markası airties ip ayarlarıyla bi şey yapmam gerekmiyormu :S şunu biri bana öğretsin allah rızası için :(
-
Airties cihazının model no ne ?
-
modemin modelin hatırlamıyorum tam olarak sadece markası aklımda airties olarak modem okulda ben işyerindeyim pazar günümü ona ayırdım ama halledmiycem galiba :S
-
acces pointin arayüzünün resimleri arkadaşlar bi yardım edin hallediyim şu işi
http://img266.imageshack.us/i/ap1mw.jpg/
-
modem airties ise 1 den 10 a kadar kanal vardı acces pointi kablo ile bağlayıp ayarlıyosun bildiğim kadarıyla.Telefon edip sorabilirsin airtiese
-
hocam anladığım kadarı ile sen wireless sinyali apler ile taşıyacaksın. operation mode repater olması lazım. söyle düşün hepsini (modem dahil) ayni ssid ve ayni sifre ile kur. daha sonra ilk ap ile modemini bağla. server-client mantığı. sonra ikinic apyi ilk apile bağla. gene wireless olarak sever client mantığı. a noktasında modemin var b de 1. ap c de 2. ap. a noktasından yol çıkan bir adam c ye gelene kadar ne hattan kopar, ne de wireless şifresi ister.
mantık kısaca bu.
edit : yarın olmuş sanırım az biraz geç kaldım :)
-
hallettim arkadaslar bende acces point sifreleri modemlere baglantı yapmıyormus sifresiz olması lazım mıs yardımlarınız için teşekkürler
