Acces Point Tavsiye
-
Arkadaşlar ablam gilin evine internet çekecem aradaki mesafe 50 m kadar var evlerimiz biraz rampa ablam gilin evi bizim evden biraz daha yüksekte o yüzden tp-link dış çephe acces point almaya karar verdim sizce hangisi daha iyi olur ?
TP-LINK TL-WA5210G 54 Mbps Kablosuz 12dBi Çift Polarize Anten 60m Pasif PoE Destekli 4000V Yıldırım/15KV ESD Korumalı Su Geçirmez Dış Mekan Access Point
TP-LINK TL-WA7210N 150 Mbps N Kablosuz 12dBi Çift Polarize Anten AP Client Router/AP Router/AP Operasyon Modu Pasif PoE Desteği Su Geçirmez Dış Mekan Access Point
-
7210 olanını al. 5210 hem daha çok daha yavaş hemde wpa yı tam desteklemiyor. Ben kullanıyorım 7210 dan memnunum.
Dış ortam ve cihazların birbirini görmesi gereken montajlı olmalı. Bu şartlarda 50mt neki 5km de bile sorunsuz çalışır.
Bu cihazlar yarı profesyoneldir. Kurulumu bana göre basit olsada biraz ağ bilgisi gerektirir. Usb cihazlar gibi kurulum programına next next diyerek kurulmaz. Hatta kurulum programı bile yoktur. -
Anladım hocam saol bi arkadaş yardımcı olacak kurulumunda.
-
ben 5ghz kullanıyorum. ubiquity nanostation loco m5. 2.4ghz denemedim 5210g de çok fena sorunlar oluyormuş. WPA desteği tam yokmuş, arada bir resetlemek gerekiyormuş. wa7210n al eğer 2.4 ghz alacaksan.
7210n alacaksan webdenal.com dan al 15 TL karın olur.
DrKill tarafından 15/Eyl/14 00:42 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 1243 Toplam Mesaj: 4
