Access İle İlgili Kucuk Bi Sıkıntı
-
merhaba hocalar bız access de bi hastahane otomasyonu gıbı bıse yazdık tam anlamıylada otomasyon degılde 1 gece de bu kadar yetıst fakat bız buraya basit bi login ekranı koyamadım user pasword olup basıtce gırdıkden sonra gecıspanosunun acılması lazım yapamadık yardım edebılen olursa cok makbul gecer
-
arkadaslar o sıkıntıyı cozduk uplamak ıstemezdım ama 1 saat sonra teslımımz var sımdı prgram hazır ama bastıgım zaman tasarım pencersı degılde dırek olaylar claısmaya baslasın yanı tılayınca yazdıgım access e dırek logın panel gelsın nası yapabılırz ..
Toplam Hit: 736 Toplam Mesaj: 2
