folder Tahribat.com Forumları
linefolder Database - Veritabanı
linefolder Access İle İlgili Kucuk Bi Sıkıntı



Access İle İlgili Kucuk Bi Sıkıntı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ILKER06
    ILKER06's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2005
    Erkek

    merhaba hocalar bız access de bi hastahane otomasyonu gıbı bıse yazdık tam anlamıylada otomasyon degılde 1 gece de bu kadar yetıst fakat bız buraya basit bi login ekranı koyamadım user pasword olup basıtce gırdıkden sonra gecıspanosunun acılması lazım  yapamadık yardım edebılen olursa cok makbul gecer


    Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ILKER06
    ILKER06's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2005
    Erkek

    arkadaslar o sıkıntıyı cozduk uplamak ıstemezdım ama 1 saat sonra teslımımz var sımdı prgram hazır ama bastıgım zaman tasarım pencersı degılde dırek olaylar claısmaya baslasın yanı tılayınca yazdıgım access e dırek logın panel gelsın nası yapabılırz ..


    Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
Toplam Hit: 736 Toplam Mesaj: 2