Access Maksimum Karakter Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    Access 2003 kullanıyorum.asp ile veri girilip anasayfada göstercem fakat veritabanındaki ilgili satır en fazla 255 karakter desteklediği için fazla karakter girilmesi durumunda hata veriyor.bunu nasıl aşabilirim.

    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MitNickKevin
    MitNickKevin's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2004
    Erkek
    tabloda veri türünü not yapacaksın...

    Bilgi ceza, Bilgi suç ve Taşımak ağır. Unutmak ise öğrenmekten daha çok zaman alır...
Toplam Hit: 744 Toplam Mesaj: 2