folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder ACER 21,5‘‘ G225HQVB Kullanan Var Mı ?



ACER 21,5‘‘ G225HQVB Kullanan Var Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Facebook
    Facebook's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2010
    Erkek

    selam gençler

    bu monitörden almayı düşünüyorum fakat güvenemiyorum

    piyasadaki en uygun full hd 21" cihaz

    analog, 5 ms, 300cd/m2 parlaklık vs.

    aynı özellikli diğer ürünler 30-40-100 tl daha pahalı farkı çözemedim

    kullanan var ise bir kaç sorum olacak

    fiyatıda kdv dahil 250 tl fln


    evet facebook adminiyim, 300 tl den aşşa profil kapattırmak için mesaj atmayın lütfen.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    Hocam HDMI girişi filan yoktur büyük ihtimalle bide tepki süresi 5 msaniye o yüzdendir.


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    Bu devirde hdmi girişi olmayan monitör almanızı tavsiye etmem.


    He is finding himself.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Facebook
    Facebook's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2010
    Erkek

    hdmi ı kullanmicam ki, dvi yetiyo, ayrı bi ses sitemim var zaten monitörden ses almak istemem

    ya fiyatı ve özellikleri başka hiç bir monitörde yok aşırı derecede kararsız kaldım


    evet facebook adminiyim, 300 tl den aşşa profil kapattırmak için mesaj atmayın lütfen.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukan
    Mukan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2010
    Erkek

    pclerimden birinin ekranı acer 22" lcd. biri de sony 17" lcd. acerı 3 yıldır sony'i 7 yıldır kullanıyorum. İkisi de sorun çıkartmadı. Ancak sony'nin çok bariz görüntü kalitesi var. Acer olan daha soluk ve ayrıntısız gösteriyor. Bence Sony tercih edebilirsin.


    Hakkımda atıp tutan birine rastlarsanız pm gönderin log ve görüntü kazanın. İster atın ister tutun.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Facebook
    Facebook's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2010
    Erkek

    Mukan bunu yazdı:
    -----------------------------

    pclerimden birinin ekranı acer 22" lcd. biri de sony 17" lcd. acerı 3 yıldır sony'i 7 yıldır kullanıyorum. İkisi de sorun çıkartmadı. Ancak sony'nin çok bariz görüntü kalitesi var. Acer olan daha soluk ve ayrıntısız gösteriyor. Bence Sony tercih edebilirsin.


    -----------------------------

    hoca sony mi kaldı, yakında samsung satın alacak :P

    şaka bi yana hiç bi ürünü bi rafta yok lcd tvleri fln var anca


    evet facebook adminiyim, 300 tl den aşşa profil kapattırmak için mesaj atmayın lütfen.
Toplam Hit: 876 Toplam Mesaj: 6