folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Acer Laptop Ekran Koptu [Soru]



Acer Laptop Ekran Koptu [Soru]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviEkran
    MaviEkran's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    Merhaba Arkadaşlar,

    Acer Aspire laptopum iki parçaya ayrıldı, monitör ve kasa birbirleriyle vedalaştılar.

    Bilgisayarı açmaya çalıştığımda 4 sefer BİP sesi duyuorum, internetten baktım, görüntü birimi ile ilgili problemlerde 4 bip ötüyormuş ki benim durumumda gayet normal, ekran sökülmüş vaziyette.

    Sorum şöyle, ben bu laptop'u masaüstü gibi kullanmak istiyorum; VGA portundan bir LCD bağlasam çalışır mı yoksa illa ki kendi monitörünün de bağlı olması mı gerekiyor? Bu şekilde deneyen kullananız var mı, yada başka tavsiyeleriniz var mı?

    Duruma göre şöyle ucuzundan bir LCD almayı düşünüyorum.


    Blue Screen of Death
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek

    lcd  bağlarsınn hocam sorun olmaz bendede vardı  öyle bır leptop ekranı kırıktı lcd bağlamış kullanıordum:D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Arkadaşım benimle iletişime geç yada siteyi incele..

    Bütün laptoplar için ekran batarya adaptör ve diğer yedek parçalar için yardımcı olabiliriz..

    www.notebookuzman.com


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Free_Mans
    Free_Mans's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek

    benimde geçenlerde kopmuştu. sertçe kapatmıştım arada tlefon vardı cort diye ayrıldı ikiye laptop. yeni ekran istedik bağlantı yerleri falan filan 600 doları geçmişti maliyeti. 


    www.homecept.com | Ev dekorasyon ürünleri, konsept tasarımlar
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    başlığa gel..

    yarıldım valla :D

    geçmiş olsun hoca


    Yapay zeka, zeka değildir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    ExcellencE bunu yazdı:
    -----------------------------

    başlığa gel..

    yarıldım valla :D

    geçmiş olsun hoca


    -----------------------------


    Boş İşler Uzmanı..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adama
    adama's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    hocam öyle yapacagına satarsın parca olarak alırsın masa üstü ugraşmana değmez simdi masraf yapar calışmasa o zaman sorun olur


    Beleş wireless kahramanı.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spyware__007
    Spyware__007's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    ablamın hp marka dizüstüsü vardı  kendi kendine donup duruordu ne bilim resliodu  açtım temizledim sorunu giderdim sonra usb ve mous girişini kırdı :D

    gene açtım lehimledim yenisini yerleştirdim tamir ettim kapadım sonra sırf meraktan birdaha açtım acaba bağlantıları nasıl diye  bir baktım anakarttan lcd ekranına giden yerde 16 pinli bir yuva var  bu yuvayı nasıl normale ceviririm diye uğraştım ama pek yararlı sonuca varamadım eğer bu giriş sağlamsa çalışır vaziyete girer yok sağlam değilse onu normal cıkışa çeviren elbet bir zımbırtı vardır onu temin etmen gerekior... yada laptobun arkasında  dvi cıkışı falan vardır eğer yoksa zaten kesinlikle tv-out vardır oraya bitane soket bağla  scartla  aktar televizyondan kullan :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax66
    catlax66's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2008
    Erkek

    Free_Mans hocam seni hatırladım:)).. geçmiş olsun bu arada..


    Vasıflı Çömez!..... Artık Amatör:).. Nihayet normal...:D
Toplam Hit: 3361 Toplam Mesaj: 9