folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Acer Marka Laptop Almayı Düşünüyorum..Düşünceleriniz?



Acer Marka Laptop Almayı Düşünüyorum..Düşünceleriniz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kiNki
    kiNki's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2003
    Erkek

    acer 

    AS5920G-602G16MN

    Santarosa Core 2 Duo T7500 2.2 GHz  800 MHz  4MB
    2048MB DDR2 ram
    160 Gb harddisk
    256 Mb NVIDIA GF 8600 ekran kartı max.1024

    15.4 " CRYSTAL BRITE 
    DVD±RW Double Layer
    BlueTooth
    Kamera
    Kart Okuyucu
    Wireless
    Win Vista Premium Tr
    2.9 KG

     

    özellikleri bu arkadaşlar...ACER nası bi marka kullanan bilen arkadaşlar varmı? sorun çıkarırmı? cevaplarınız için şimdiden teşekkürler herkese

    bide ASUS'u mu yoksa ACER'ı mı tercih edersiniz?


    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    fiyatınıda yazsaydın keeşke..daha iyi yönledirebilmemiz açısından :)

    dont think twice its all right
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    abi DeLL,Fujitsu,Toshiba,Hp,Sony bu tür aletler dururken acer.) yaramaz.)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek

    Lemuria bunu yazdı:
    -----------------------------
    fiyatınıda yazsaydın keeşke..daha iyi yönledirebilmemiz açısından :)
    -----------------------------

    tam onu dıyecektım fıyat?  

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    abı qüzel bırsey ıstıyorum dıyorsan bır bak istersen.) tam bır oyun canavarıda denebılır.)

    http://www.vatanbilgisayar.com/product_details.aspx?I_ID=30446
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    Hoca bunu buraya 50.kez yazıom (: toshibanın a serisi ta$ gibi onlardan al özellikleride süper.

    949$ toshiba satellite a100 teknosada bu gün istinyeparkda baktım flashdisk vs vs veriorlar yanlarında :P

    bende a 100 kullanıorum memnunum...

    [22817//kaanabak]
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kiNki
    kiNki's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2003
    Erkek
    fiyatı 1500ytl arkadaşlar

    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kiNki
    kiNki's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2003
    Erkek
    ewet arkadaşlar yardımcı olabilecek yokmu?

    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andidit
    andidit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam 2 hafta once aldım o notebooku acere ait fikirlerimi tamamen degıstırdı. Harıka bır bılgısayar. performansı baya ıyı. Neredeyse oynayamayacagı oyun yok.  uzerınde kı ses sıstemı zaten cıhazın kalıtesını bellı edıyor. Ben ithalatcıdan 1245 dolar cıvarında bıseye almıstım galıba tam hatırlamıyorum. o fıyata o performansı ne toshıbada ne de dıger markalarda gorebılırısn. ben maldan anlarım sen sozumu dınle al bu notebooku :)


    Boynumuz yiğit boynu, bükerse sevda büker.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hydrazined
    hydrazined's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2007
    Erkek

    biraderim. gecen yaz exper bayisinde calısıyodum. exper in notebooklarına bayıldım. tavsiye ederim. performans ve konfigurasyon uyumu harika.

    asus tabanlı zaten. asusu nasıl bilirsiniz????

    ehuehehehe


    İki Mavide Bir Hayat
Toplam Hit: 1427 Toplam Mesaj: 10