Acer5715z Ve Xp İçin ?_
-
merhaba arkadaşlar;
acer5715z laptopum var alırken pcyi freedos aldım aslında vista uyumlu galiba donanım ama daha önce xpye rahatlıkla cevırıp drıverları tanıtmıştım.Simdi ses driverini bi türlü kuramıyorum deli oldum.Daha önce nasıl yaptıgımıda unuttum.Tecrübe ve tavsiyesi olan varmı? Sessiz bir pc pek cekılmıyor:(
Donanım realtek'in.
-
merhaba dostum ekteki sürücüyü kur kurulum bittikten sonra yeniden başlat düzelir
-
hocam denemedıgım driver girmedigim site / forum kalmadı:D anasını satayım olmadı gitti bitürlü en sonunda kafam kızdı bastım formatı yaptım vista.1GB daha ram alırsam rahatlıcam xpye ihtiyac kalmıcak :) sagol tekrar.En iisi adam nası ürettiyse onun kuralına uymakmış:)
-
hocam bazen driver işe yaramazsa; sürücü güncelleştir ile yüklenebiliyo driver.. çok acele etmemeliydin bence..
-
valla hocam atmadıgım takla kalmadı anasını satayım.1Gb daha ram alcam en iyisi 2GB ram ile vistada rahat rahat kullanırım heralde.Bitane masaüstü şart hep laptopla olmuyor zaten yaw:S.Bidahakine tavsiyeni aklımda tutayım;) eyvallah
