Açık Öğretim Kayıt Yenileme
-
hocalar açık öğretim önlisans okuyorum 2.sınıfa geçtim kayıt yenilemeler nezaman başlıyor ?? nette bitti görünüyor da :(
-
Aralık ayında olacak senin dediğin.. En azından aöf büro öyle dedi bana. Ekim ayı ise sende bende sap gibi kaldık ortada :)
-
Hacım Lise mi orta okul mu
-
aöf kayıt yenileme Aralık ayında başlıyor dostum en zından geçen sene öyleydi sanırım değiştirmezler tarihleri
-
aofkayit.anadolu.edu.tr
-
aralık ayında baslıyor arkadaslar. hem üniversteden klavuz gelcek evlere ondan sonra baslıyor yenileme.
-
valla inş aralıktır :)
-
bende kasım diye duydum :) 1-15 i dediler elimize ulaşan bir şey yok
hocam senin dediğin sanırım ilk kayıt yaptıracaklardı oda geçen aydı galiba.
Toplam Hit: 1502 Toplam Mesaj: 8
