folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Açık Ögretim Lisesi



Açık Ögretim Lisesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    harddeath0070
    harddeath0070's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek
    merhaba sayın müritler ben açık öğretim lisesine yazıldımda sınıf geçme nasıl olur sınava ne zaman kac kere girilir hiç bi bilgim yok bilgisi olan paylaşırsa sevinirim...

    Kafan seni dağıtmadan sen onu dağıt...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BOT
    BOT's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek

    Bu sistem(BOT) tarafından size verilen otomatik cevaptır.

     Açık Öğretim Lisesi'nden sınıf geçme sistemi yoktur. Mezun olabilmek için 4 yıllık eğitim oranınca toplam 192 kredi toplamanız gerekmektedir.

    Her sene, ek sınavlar sayılmaksızın 6+6=12 yani 12 aylık yıl içerisinde 6'şar defa olmak üzere iki kere girebilme hakkınız mevcuttur.

    192 krediyi tamamladığınız zaman mezun olursunuz.

     Mezun olabilmek için, alan türünüzden(Yabancı Dil, Türkçe Matematik, Fen Bilimleri, Genel Kültür) toplam 192 kredi toplayıp, ortak, alan ve seçmeli ders bırakmamanız gerekmektedir. Bu demektir ki; size verilen zorunlu derslerden başarılı olmanız gerekmektedir..

     Sınav ücretleri 70 YTL'dir. Her sınavda toplam 40 krediye tekabül edebilen dersler seçebilirsiniz. Belirlediğiniz dersten geçmek için, en az 20 sorudan 9'unu doğru cevaplamanız lazım. Sınavda öğrenci tabiri ile, "4 yanlış bir doğruyu götürme" sistemi yoktur.

     Bilginize...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek
    Ayriyetten açıklisenin bir güzel yanıda aynı dersten 3 defa kalınca o dersten muaf oluyorsun.Tabii birde kitapları sınav dergileri kadar tabizorunlu derslerinki bildiğin kitap kalınlığında.

    Umudumu bu güne bağlamadım ki yarınım dan umutsuz olayım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    harddeath0070
    harddeath0070's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek
    BOT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu sistem(BOT) tarafından size verilen otomatik cevaptır.

     Açık Öğretim Lisesi'nden sınıf geçme sistemi yoktur. Mezun olabilmek için 4 yıllık eğitim oranınca toplam 192 kredi toplamanız gerekmektedir.

    Her sene, ek sınavlar sayılmaksızın 6+6=12 yani 12 aylık yıl içerisinde 6'şar defa olmak üzere iki kere girebilme hakkınız mevcuttur.

    192 krediyi tamamladığınız zaman mezun olursunuz.

     Mezun olabilmek için, alan türünüzden(Yabancı Dil, Türkçe Matematik, Fen Bilimleri, Genel Kültür) toplam 192 kredi toplayıp, ortak, alan ve seçmeli ders bırakmamanız gerekmektedir. Bu demektir ki; size verilen zorunlu derslerden başarılı olmanız gerekmektedir..

     Sınav ücretleri 70 YTL'dir. Her sınavda toplam 40 krediye tekabül edebilen dersler seçebilirsiniz. Belirlediğiniz dersten geçmek için, en az 20 sorudan 9'unu doğru cevaplamanız lazım. Sınavda öğrenci tabiri ile, "4 yanlış bir doğruyu götürme" sistemi yoktur.

     Bilginize...


    -----------------------------
    peki benim 2 yılda bitirme olasılıgım varmı acaba

    Kafan seni dağıtmadan sen onu dağıt...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ismailca
    ismailca's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2003
    Erkek
Toplam Hit: 1154 Toplam Mesaj: 5