Açik Ögretim Lisesi Hakkında ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    Bnm bi kaç yil önce biraktigim lisede altdan kalma derslerim varmiş açik ögretim lisesinden verebilirsin dediler buraya kadar sorun yok kayit oldum ders seçtim tmm ama seçtigim ders in kitabı 200 sayfaya yakn bi kitab baya uzun e sinavda agustosda nerden bulurum açik öğretim lisesi kitab özetlerini ?


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    bychaos bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bnm bi kaç yil önce biraktigim lisede altdan kalma derslerim varmiş açik ögretim lisesinden verebilirsin dediler buraya kadar sorun yok kayit oldum ders seçtim tmm ama seçtigim ders in kitabı 200 sayfaya yakn bi kitab baya uzun e sinavda agustosda nerden bulurum açik öğretim lisesi kitab özetlerini ?


    -----------------------------

    hocam sana tavsiyem fantazi yapma adam gibi çalış bende açık liseliyim başka türlü olmaz bide merak ettim ders ney


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLYSeRo
    HoLYSeRo's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ocak/2010
    Erkek

    hocam kucuk bır maddıyat ayıra bılıyosan dersanelerın böle sınavlara yazın agustosa kadar ders verıyo gırcegın derslerden bır ay kadar bır dersaneye gıdersen ıyı olur


    https://open.spotify.com/playlist/23XNoEDF9D23pojmlqnUWV?si=BiCIFFwARDW4egNxtWCSNw
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam çalışıyorm dershaneye gidicek vakit degil uyuycak vakti bile zor ayiriyorm kendime ki liseyi bırakalı 5 6 yil oldu çağdağ türk dünya tarihi bütün konuları özetini dershanelerden falan satin alabilirmiyim veyahut satan bi yer varmıdır ?


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    hocam sen ciddi ciddi caliscan mi ?

    ben 3-4 ogretim yili gecirdim mesleki acik ogretimde idim. 8-10 kere sinava girdim 1 kere kitap acmadim ve cogundand gectim.

    genelde yardim ediyolardi. yardim etmeselerde kopyaya izin vardi. ama sora sistemi degistiriler neoldu bilmiyorum.

    kopya cekenleri tespit ediyolardi.


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cicoo
    Cicoo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2008
    Erkek

    SysTeMeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam sen ciddi ciddi caliscan mi ?

    ben 3-4 ogretim yili gecirdim mesleki acik ogretimde idim. 8-10 kere sinava girdim 1 kere kitap acmadim ve cogundand gectim.

    genelde yardim ediyolardi. yardim etmeselerde kopyaya izin vardi. ama sora sistemi degistiriler neoldu bilmiyorum.

    kopya cekenleri tespit ediyolardi.


    -----------------------------

    Yardım ve yataklıktan içeri alıyolar gibi bişey artık hocam :D


    Zor günler geçirdi ama hala ayakta. :/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    deme yaw ... benimde  1-2 dersim wardin almam gereken zorlanicaz demekki :)


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
Toplam Hit: 986 Toplam Mesaj: 7