Açik Ögretim Lisesi Hakkında ?
-
Bnm bi kaç yil önce biraktigim lisede altdan kalma derslerim varmiş açik ögretim lisesinden verebilirsin dediler buraya kadar sorun yok kayit oldum ders seçtim tmm ama seçtigim ders in kitabı 200 sayfaya yakn bi kitab baya uzun e sinavda agustosda nerden bulurum açik öğretim lisesi kitab özetlerini ?
-
bychaos bunu yazdı:
-----------------------------
Bnm bi kaç yil önce biraktigim lisede altdan kalma derslerim varmiş açik ögretim lisesinden verebilirsin dediler buraya kadar sorun yok kayit oldum ders seçtim tmm ama seçtigim ders in kitabı 200 sayfaya yakn bi kitab baya uzun e sinavda agustosda nerden bulurum açik öğretim lisesi kitab özetlerini ?
-----------------------------hocam sana tavsiyem fantazi yapma adam gibi çalış bende açık liseliyim başka türlü olmaz bide merak ettim ders ney
-
hocam kucuk bır maddıyat ayıra bılıyosan dersanelerın böle sınavlara yazın agustosa kadar ders verıyo gırcegın derslerden bır ay kadar bır dersaneye gıdersen ıyı olur
-
Hocam çalışıyorm dershaneye gidicek vakit degil uyuycak vakti bile zor ayiriyorm kendime ki liseyi bırakalı 5 6 yil oldu çağdağ türk dünya tarihi bütün konuları özetini dershanelerden falan satin alabilirmiyim veyahut satan bi yer varmıdır ?
-
hocam sen ciddi ciddi caliscan mi ?
ben 3-4 ogretim yili gecirdim mesleki acik ogretimde idim. 8-10 kere sinava girdim 1 kere kitap acmadim ve cogundand gectim.
genelde yardim ediyolardi. yardim etmeselerde kopyaya izin vardi. ama sora sistemi degistiriler neoldu bilmiyorum.
kopya cekenleri tespit ediyolardi.
-
SysTeMeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
hocam sen ciddi ciddi caliscan mi ?
ben 3-4 ogretim yili gecirdim mesleki acik ogretimde idim. 8-10 kere sinava girdim 1 kere kitap acmadim ve cogundand gectim.
genelde yardim ediyolardi. yardim etmeselerde kopyaya izin vardi. ama sora sistemi degistiriler neoldu bilmiyorum.
kopya cekenleri tespit ediyolardi.
-----------------------------Yardım ve yataklıktan içeri alıyolar gibi bişey artık hocam :D
-
deme yaw ... benimde 1-2 dersim wardin almam gereken zorlanicaz demekki :)
