folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Açık Öğretim Olayından Anlayanlar.



Açık Öğretim Olayından Anlayanlar.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    hocalar ben imamhatip 2 (10.sıınıf) dan eğitim öğretim hakkımı kaybettim ve açık öğretime geçtim. ve okul bana açık öğretim kredisi olarak 82 puan vermiş. açık öğretim bitmesi içinde kredim 192 olması gerekiyormuş. fakat anlamadığım bir kısımda var imamhatipler için yüz yüze eğitim var. ve a.ö.l sitesinde de alan kredisi 80 olmak zorunda felan diye yazan bir madde var. ben şimdi 112 puan açık öğretimden alıp 80 puanda okula gidip yüz yüze eğitim mi alıcağım ?

    anlayanınız varsa yardımcı olursa sevinirim moralim bozuk yaw :/

    saygılar


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    güncelll acill yardım müritler :(


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoLgee
    GoLgee's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2010
    Erkek

    Hocam Şimdi açık öğretimin imam hatip düzeyinde yüz yüze ders yaptıgını bilmıyorum yani görmedim o yüzden halk eğitime gitmeni öneriyorum . Ama Kredili sisteme geçtiğin için bence yüz yüze olmaz yinede bir sor bu arada hep zorunlu dersleri seç ki erken bitiresin.


    Uzman
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    8 ortak dersim var 5 alan dersim var hocam :/ yüzyüze eğitim varmış arapça kuran dersleri felan :/


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsist_manyaq
    anarsist_manyaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    hocam sana tavsiyen maol den dewam etme. düz liseye geçiş yap. ;) düzden tm yi rahatlıkla bitirebilirsin ;) bi sonraki kayıt yenileme işinde alan değiştir.


    İğneyi Çalan Hırsız Ülkeyi Çalan Hükümdar Olur...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    anarsist_manyaq bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam sana tavsiyen maol den dewam etme. düz liseye geçiş yap. ;) düzden tm yi rahatlıkla bitirebilirsin ;) bi sonraki kayıt yenileme işinde alan değiştir.


    -----------------------------

    onuda sordum hocam :/ lakin imamhatip olduğu için geçiş hakkım yok diyorlar :/ kafama takılan tek sorun bu işte acep 110 puan sınav sistemi ile girip 80 puanıda yüzyüze eğitimle mi geçicem :| 110 unu sınavla geçip yüzyüze eğitimde basar parayı geçerim a.q :W


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsist_manyaq
    anarsist_manyaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    Ransack bunu yazdı:
    -----------------------------

    anarsist_manyaq bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam sana tavsiyen maol den dewam etme. düz liseye geçiş yap. ;) düzden tm yi rahatlıkla bitirebilirsin ;) bi sonraki kayıt yenileme işinde alan değiştir.


    -----------------------------

     

    onuda sordum hocam :/ lakin imamhatip olduğu için geçiş hakkım yok diyorlar :/ kafama takılan tek sorun bu işte acep 110 puan sınav sistemi ile girip 80 puanıda yüzyüze eğitimle mi geçicem :| 110 unu sınavla geçip yüzyüze eğitimde basar parayı geçerim a.q :W


    -----------------------------

    mk küfür niye serbest değil yaa :D parayla saadet olmaz. her sınavda 30 kredi hakkın var. eğer 18 ini doldurmadıysan yılda 2 sınav hakkın. eğer doldurduysan 3 sınav hakkın var. alan kredisi dediği alan derslerinden toplanıyor. sen en iyisi en yakın halk eğitim merkezine git sor. ayrıca yüzyüze eğitimde parayı basar geçemezsin. çükerler adamı.


    İğneyi Çalan Hırsız Ülkeyi Çalan Hükümdar Olur...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    anarsist_manyaq bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ransack bunu yazdı:
    -----------------------------

    anarsist_manyaq bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam sana tavsiyen maol den dewam etme. düz liseye geçiş yap. ;) düzden tm yi rahatlıkla bitirebilirsin ;) bi sonraki kayıt yenileme işinde alan değiştir.


    -----------------------------

     

    onuda sordum hocam :/ lakin imamhatip olduğu için geçiş hakkım yok diyorlar :/ kafama takılan tek sorun bu işte acep 110 puan sınav sistemi ile girip 80 puanıda yüzyüze eğitimle mi geçicem :| 110 unu sınavla geçip yüzyüze eğitimde basar parayı geçerim a.q :W


    -----------------------------

     

    mk küfür niye serbest değil yaa :D parayla saadet olmaz. her sınavda 30 kredi hakkın var. eğer 18 ini doldurmadıysan yılda 2 sınav hakkın. eğer doldurduysan 3 sınav hakkın var. alan kredisi dediği alan derslerinden toplanıyor. sen en iyisi en yakın halk eğitim merkezine git sor. ayrıca yüzyüze eğitimde parayı basar geçemezsin. çükerler adamı.


    -----------------------------

    motive olsun diye kendimi avutuyodum a.q onunda içine zıçtın :R yılda 3 sınav hakkım var :| 18 ime girdim :/ 


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsist_manyaq
    anarsist_manyaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    haydi ratgele ozaman hacım. sınavlarda 9 doğru yapman yeterlidir. salla sallaya bildiğin kadar. yanlış doğrulara bişey yapmıyo.


    İğneyi Çalan Hırsız Ülkeyi Çalan Hükümdar Olur...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    ya orasıda doru :W lakin şimdi kaç yılda biter bu tahmini :| 192 puannda bitiyorsa eğer 82 kredim de var :W


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
Toplam Hit: 1097 Toplam Mesaj: 10