Açık Öğretime Geçiş
-
Kuzenim lise 3 te sınıfta kaldı açık öğretimden devam etmek istiyor bazı soruları var.
İlk olarak lise 3 ten mi devam etcek yoksa 1 den mi?
Seneye direk başlıyabilir mi?
Üniversite sınavında okul puanı çok düşer mi?
Şimdiden yanıtlarınız için teşekkürler..
-
hacı ben de lise 3te 2.49 not ortalaması ile kaldım(2.50 ile sınıf geçiliyor.) ben de açık liseye geçtim lysye de girdim. olay kredilerde bitiyo. girdiği tüm sınavları geçerse seneye rahatlıkla girer lys ye. ha şimdi daha bitmedi benim lise bi iki dersten kaldım bütünleme sınavlarına girdim bu çarşamba belli olacak sonuç. lise 4ten devam eder senin anlayacağın. ama yine de halk eğitim merkezine bi uğramanı öneririm. ordakilere elemanın durumunu vs. ayrıntılı bi şekilde anlatın.
-
bildiğim kadarıyla 1. sınıftan baslayıp 4 sene daha okucak
-
sipidik bunu yazdı:
-----------------------------bildiğim kadarıyla 1. sınıftan baslayıp 4 sene daha okucak
-----------------------------Yuhannes : |
