Açık Öğretşime Dikey Geçiş...(İstek)
-
Müridler ön lisans mezunuyum Açık ögretim İşletme bölümüne dikey geçişle basvuruyorum..Fakat öncelikle hazırlık olacakmıs.Genel İşletme
Genel Muhasebe,İktisada Giriş,Hukuka Giriş dersleri varmıs elinde bu derslerle ilgili gecmiş sorular ve anlatımlar olan varsa paylasırsanız sevinirim şimdiden sagolasınız... -
Hacı bende 2. üniversite için aöf işlerini araştırdım baya.
Herkes Murat Yayınları'nı öneriyor. O dersler sanırım işletme 1. sınıf dersleri olduğu için rahat bulursun kitap falan.
Bence sende git al 2 tane kitap, hem kısa konu anlatımı hemde çıkmış sorular oluyormuş, rahat edersin.
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
Hacı bende 2. üniversite için aöf işlerini araştırdım baya.
Herkes Murat Yayınları'nı öneriyor. O dersler sanırım işletme 1. sınıf dersleri olduğu için rahat bulursun kitap falan.
Bence sende git al 2 tane kitap, hem kısa konu anlatımı hemde çıkmış sorular oluyormuş, rahat edersin.
-----------------------------sen ne yaptın bi ara muhabbeti geçmişti...hangi bölüme kayıt yaptırdın?
-
he yaf o dert bendede var daha kayıt olamadik. iyimi ?
------------------
mali de varmis eski sorular ve konular yakında paylasilir bu konuda
-
20 kasım a kadar yolu var hocam oluruz kayıt :) Bu arada bi mürid demiş ya murat yayınları öneriyo herkes heralde ondan da yardım alacaz...
-
hocam nette cok fazla yayın var bize hitap edeni bulmamız gerekiyor
ki sanirim sanal ortamda paylasilmis onlarca kitapcik ve testler bulunabilir..
bi bakalim 20si mi son kayit 26 sıydı sanırım -
aöf sitesinde geçmiş sorular var hacı.büt müt ne ararsan bak oraya.
-
indirme linki verirmisin hacı?
-
bigwave bunu yazdı:
-----------------------------
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
Hacı bende 2. üniversite için aöf işlerini araştırdım baya.
Herkes Murat Yayınları'nı öneriyor. O dersler sanırım işletme 1. sınıf dersleri olduğu için rahat bulursun kitap falan.
Bence sende git al 2 tane kitap, hem kısa konu anlatımı hemde çıkmış sorular oluyormuş, rahat edersin.
-----------------------------sen ne yaptın bi ara muhabbeti geçmişti...hangi bölüme kayıt yaptırdın?
-----------------------------Daha yaptırmadım ama Lojistik önlisansa kayıt olup bitirdikten sonra 2. üniversiteden gelenler dgs vermeden direk lisans tamamlayabiliyormuş.
Bende öyle yapma kararı aldım. İki tane diploma olsun elimde istedim.
Ayrıca ders isteyenler buraya baksın: http://eogrenme.anadolu.edu.tr/
Burda dersler sorular falan var; ancak kayıt olduktan sonra kullanılıyor sanırım.
-
Rmk bunu yazdı:
-----------------------------
he yaf o dert bendede var daha kayıt olamadik. iyimi ?
------------------
mali de varmis eski sorular ve konular yakında paylasilir bu konuda
-----------------------------
kanka var bende eski sorular.. lazım olan yazsın verebilirim... çıktısını da aldım... muhasebeye giriş,hukuka giriş,iktisada girş ve genel işletme... isteyen olursa kargo ile gönderebilirim... üzerinde izik bile yok... sadece murat kitabini biraz karaladım... o da karalamak sayılmaz...Mesajımı düzltiyorum::::: eogrenme.anadolu.edu.tr buradan tc numaran ile gir... konular video ile ve mp3ün varsa ona da atabilirsin indiripte... Ayrıca tüm çıkmış soruları buradan bulabilirsin... hepsini teker teker... başka biryerden aramana gerek yok...
