folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Açıköğretim Kayıt Hakkında Soru



Açıköğretim Kayıt Hakkında Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek

    Arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba,

    Şuanda makine mühendisliği okuyorum,okumaya karşı bir hevesim var hatta Allah nasip ederse ömrüm boyunca 4 yılda bir açıktan devam edecem okumaya.normalde kafamda çap yapmak vardı lakin 2.98 ortalamayla bu şansı 3.sınıfa ertelemek zorunda kaldık.Şimdi kafamda olan şey açıkoğretimden bir bölüm okumak istiyorum.Ama nasıl yapacağım ve ne okuyacağım hakkında hiçbir bilgim yok.Sözel dersleri severim keyifli gelir bana.Sorularıma gelince

    -Kayıtlar başladımı? başladıysa nezamana kadar son ve nasıl yapıldığı hakkında bilgi verirmisiniz?

    -Okulumu zorlamayacak düzeyde bir bölüm önerebilirmisiniz? 

    Arkadaşlar böyle bir konuyla mesgul ettiğim için kusura bakmayın,Ancak resmi belgelerden net bir anlam çıkaramama gibi bir özürlülüğüm var.Bu yüzden yardımcı olursanız Sevinirim

     

    Şimdiden teşekkürler.


    arbeit macht frei
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek

    En sonunda kendi silahını yapmaya karar verdin mi :D


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek

    yaptım hocam birtane kalem silah çalışıyor ama mermi sıkıntısı yaşıyorum :) 22lb bulamıyorum buralarda.Şimdi kafamda heizer double benzeri birşey yapmak var ama biraz ugrastıracak Allah nasip ederse makinenin 4.Senesinde güdümlü füzeyi rektörlüğün önüne koyup gidiyorum :D ahaha herneyse konuyu dağıtmayalım


    arbeit macht frei
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    http://www.anadolu.edu.tr/ogrenci_isleri/sinavsiz_ikinci_universite.aspx

    http://auzef.istanbul.edu.tr/ikinci-universite.aspx

    bunlardan yararlanabilirsin.

    önlisans okuyup belirli lisanslara geçiş hakkın falan da var.

    öğrenci belgesi gibi şeyler toplayıp kaydoluyon; ama daha fazla harç veriyosun.


    He is finding himself.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighElf
    HighElf's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    bende makine muhendisligi okuyorum

    ve aciktan uluslarasi iliskiler okuyorum :)


    Bir Arnavut atasözü der ki: Burri pa arme si gruaja pa breke ! Silahsiz adam donsuz kadin gibidir !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek

    kalktı dimi hocam harçları belli bir ücret ödemiyoruz


    arbeit macht frei
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek
    1234567B bunu yazdı

    kalktı dimi hocam harçları belli bir ücret ödemiyoruz

    katkı payı kalkmış galiba sadece.

    geçiriyolar gene.


    He is finding himself.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek

    vay aq ibneleri bide parasız üniversite ayakları yaptı piçler


    arbeit macht frei
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Takipppp....

     


    İmza YOK !!!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Tamamen bedava eğitim şu an biraz hayal gibi. Kalkan ücretler sadece katkı payları. Yani öğrenim ücreti kalkmadı. Ben dün istanbul üniversitesine kayıt yaptırdım. katkı payı yok. Ama öğrenim ücreti olarak dönem başına 325 TL ödeme var. Bunu ödedim.

    Bu bedava eğitim olayını yalnış anlayanlar var sanırım. Tamamne bedava değil arkadaşlar ...


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    opusdei bunu yazdı

    Tamamen bedava eğitim şu an biraz hayal gibi. Kalkan ücretler sadece katkı payları. Yani öğrenim ücreti kalkmadı. Ben dün istanbul üniversitesine kayıt yaptırdım. katkı payı yok. Ama öğrenim ücreti olarak dönem başına 325 TL ödeme var. Bunu ödedim.

    Bu bedava eğitim olayını yalnış anlayanlar var sanırım. Tamamne bedava değil arkadaşlar ...

    usta ben anlamadım ben ege deyim hazırlık bitti bire başlayacağım para ödemem mi gerekiyor ? 


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
Toplam Hit: 1176 Toplam Mesaj: 11