Açıköğretim Kayıt Hakkında Soru
-
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba,
Şuanda makine mühendisliği okuyorum,okumaya karşı bir hevesim var hatta Allah nasip ederse ömrüm boyunca 4 yılda bir açıktan devam edecem okumaya.normalde kafamda çap yapmak vardı lakin 2.98 ortalamayla bu şansı 3.sınıfa ertelemek zorunda kaldık.Şimdi kafamda olan şey açıkoğretimden bir bölüm okumak istiyorum.Ama nasıl yapacağım ve ne okuyacağım hakkında hiçbir bilgim yok.Sözel dersleri severim keyifli gelir bana.Sorularıma gelince
-Kayıtlar başladımı? başladıysa nezamana kadar son ve nasıl yapıldığı hakkında bilgi verirmisiniz?
-Okulumu zorlamayacak düzeyde bir bölüm önerebilirmisiniz?
Arkadaşlar böyle bir konuyla mesgul ettiğim için kusura bakmayın,Ancak resmi belgelerden net bir anlam çıkaramama gibi bir özürlülüğüm var.Bu yüzden yardımcı olursanız Sevinirim
Şimdiden teşekkürler.
-
En sonunda kendi silahını yapmaya karar verdin mi :D
-
yaptım hocam birtane kalem silah çalışıyor ama mermi sıkıntısı yaşıyorum :) 22lb bulamıyorum buralarda.Şimdi kafamda heizer double benzeri birşey yapmak var ama biraz ugrastıracak Allah nasip ederse makinenin 4.Senesinde güdümlü füzeyi rektörlüğün önüne koyup gidiyorum :D ahaha herneyse konuyu dağıtmayalım
-
http://www.anadolu.edu.tr/ogrenci_isleri/sinavsiz_ikinci_universite.aspx
http://auzef.istanbul.edu.tr/ikinci-universite.aspx
bunlardan yararlanabilirsin.
önlisans okuyup belirli lisanslara geçiş hakkın falan da var.
öğrenci belgesi gibi şeyler toplayıp kaydoluyon; ama daha fazla harç veriyosun.
-
bende makine muhendisligi okuyorum
ve aciktan uluslarasi iliskiler okuyorum :)
-
kalktı dimi hocam harçları belli bir ücret ödemiyoruz
-
1234567B bunu yazdı
kalktı dimi hocam harçları belli bir ücret ödemiyoruz
katkı payı kalkmış galiba sadece.
geçiriyolar gene.
-
vay aq ibneleri bide parasız üniversite ayakları yaptı piçler
-
Takipppp....
-
Tamamen bedava eğitim şu an biraz hayal gibi. Kalkan ücretler sadece katkı payları. Yani öğrenim ücreti kalkmadı. Ben dün istanbul üniversitesine kayıt yaptırdım. katkı payı yok. Ama öğrenim ücreti olarak dönem başına 325 TL ödeme var. Bunu ödedim.
Bu bedava eğitim olayını yalnış anlayanlar var sanırım. Tamamne bedava değil arkadaşlar ...
-
opusdei bunu yazdı
Tamamen bedava eğitim şu an biraz hayal gibi. Kalkan ücretler sadece katkı payları. Yani öğrenim ücreti kalkmadı. Ben dün istanbul üniversitesine kayıt yaptırdım. katkı payı yok. Ama öğrenim ücreti olarak dönem başına 325 TL ödeme var. Bunu ödedim.
Bu bedava eğitim olayını yalnış anlayanlar var sanırım. Tamamne bedava değil arkadaşlar ...
usta ben anlamadım ben ege deyim hazırlık bitti bire başlayacağım para ödemem mi gerekiyor ?
