Açıköğretim Kayıt İşlemleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    masTR
    masTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2010
    Erkek

    arkadaslar ben bu ygs'ye gırdım barajı gectım sımdı acıktan bı unıv. yazıcam ama 2. bı sınava fılan gırmeme gerek varmı yenı sınav sıstemınden bı cacık anlamıyorumda :D 2 yıllık bılgısayar prog. mezunuyum. sınav sonucunda LYS'ye gırebılır fln yazıo .  Acıkogretım'e kayıt ıcın ne yapmam gerekıyor sımdı ?


    hsyn.ackgz > skype
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    Kontenjan gerekmeyen bölümler için ygs den 140 barajını geçmek yeterli. Ama bazı bölümler bütün ygs türlerinden 140'ı geçmeni istiyor bazı bölümler(kontenjanlı) her hangi bir ygs türünden yüksek puan isteyebiliyor.

    Lys ye girmene gerek yok yani.


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Lys'ye girmene gerek yok hocam..Ama tercih için lys sınavı sonrasını beklemen gerekiyor.. birde elindeki 2 yıllık diplomayla 3. sınıftan başlayabilirsin diyenlere kanma hocam.2 yıllık diplonmanı verirsen atıyorum aöf işletmeyi seçtin ve 3. sınıftan başladın.. bitirince işletme mevzunu oluyorsun.. verdiğin diploma ölüyor..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eagleofcondor
    eagleofcondor's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    CyberAngel bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lys'ye girmene gerek yok hocam..Ama tercih için lys sınavı sonrasını beklemen gerekiyor.. birde elindeki 2 yıllık diplomayla 3. sınıftan başlayabilirsin diyenlere kanma hocam.2 yıllık diplonmanı verirsen atıyorum aöf işletmeyi seçtin ve 3. sınıftan başladın.. bitirince işletme mevzunu oluyorsun.. verdiğin diploma ölüyor..


    -----------------------------

     

    Aöf de Lisans tamamlamaya başlarken diplomanın aslını değil fotokopisini almıyorlarmı ? bence burada bi yanlışlık var mürid bilgisar okumuş tekniker ünvanı var. diplomayı verirse bilgisayarı niye okudu ozaman değilmi.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    direk 3. sınıftan başlayamıyorsun, 1 sene hazırlık okuyacaksın 4 dersten, min 2 dersten geçersen 3. sınıftasın demektir.

    aöf dgsye başvuracan sınava gerek yok.

    iki bölümden birini seçebilirsin

    İKTİSAT-İŞLETME


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eagleofcondor
    eagleofcondor's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    nolanded bunu yazdı:
    -----------------------------

    direk 3. sınıftan başlayamıyorsun, 1 sene hazırlık okuyacaksın 4 dersten, min 2 dersten geçersen 3. sınıftasın demektir.


    -----------------------------

    Müridim intibak kalkmadımı.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    aktas_967 bunu yazdı:
    -----------------------------

    nolanded bunu yazdı:
    -----------------------------

    direk 3. sınıftan başlayamıyorsun, 1 sene hazırlık okuyacaksın 4 dersten, min 2 dersten geçersen 3. sınıftasın demektir.


    -----------------------------

    Müridim intibak kalkmadımı.


    -----------------------------

    daha geçen sene intibakı bitirdim, bu sene 3. sınıftayım.

    edit: hocam galiba 2011'in sonlarında kalkmış, şansa bak ki ben yararlanamadım

    ama şöyle yapmışlar intibakta okutulan 4 dersi bu sefer 3. sınıfta karşınıza çıkarıyorlar.

    hiç değilse 1 sene boşa gitmiyo güzel olmuş, gitti 1 senem vah vah hayırlısı diyelim :)


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    geçen sene intibak okuyup 4 dersten geçenlerin bu sene 3. sınıfta aldığı dersler:

    TÜRK VERGİ SİSTEMİ
    İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU
    FİNANSAL YÖNETİM
    PAZARLAMA YÖNETİMİ
    MALİYET MUHASEBESİ
    YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ

    intibak sınıfı kalktıktan sonra 3. sınıfa kayıt olanlara okutulan dersler:

    GENEL MUHASEBE
    GENEL İŞLETME
    İKTİSADA GİRİŞ
    TÜRK VERGİ SİSTEMİ
    İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU
    FİNANSAL YÖNETİM
    PAZARLAMA YÖNETİMİ
    MALİYET MUHASEBESİ
    YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ
    HUKUKA GİRİŞ

    Ayrıca bildiğim kadarıyla seneye işletme-iktisat dahil tüm aöf bölümleri kredili sisteme geçecek dolayısıyla bu derslerde de değişiklik olacaktır mutlaka, bilginize...


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
Toplam Hit: 773 Toplam Mesaj: 8