Açıköğretim Ve Askerlik Hakkında
-
Geçen sene birisinin aklına uyup açıköğretime yazıldım askerlikten kurtulmak için ama sınavlarına hiç girmedim.Hatta sene başında parayı yatırdım ama sanırım ikinci dönem tekrar para yatırmamız gerekiyormuş onu bile yatırmadım.Şimdi ben bu sene üniversiteye gireceğim 4 yıllık.Üniversiteye kayıt olduğum zaman askerlik otomatik olarak ertelenir mi yoksa benim + olarak yapmam gereken bi şey var mı ?
-
Değişir hocam. Şöyleki bazı okullar tecil ettiriyor bazıları etmiyor böyle bir zorunlulukları yok o yüzden sen takip edeceksin eğer tecil etmemişlerse sen öğrenci belgeni alıp tecil ettireceksin
-
aöf e kayıt olup aöf bürosundan ek-c2 belgesi alıp askerlik şubeye verdinmi kafadan 4 sene tecilliyorlar ama sonrasını bilmiyorum.
-
JackDaniels bunu yazdı
aöf e kayıt olup aöf bürosundan ek-c2 belgesi alıp askerlik şubeye verdinmi kafadan 4 sene tecilliyorlar ama sonrasını bilmiyorum.
İşte o belgeyi ben almadı.Sanırım askerlik şubesine gitmem gerekiyor.Acaba e-devletten gözükür mü ?
-
Citizen bunu yazdıJackDaniels bunu yazdı
aöf e kayıt olup aöf bürosundan ek-c2 belgesi alıp askerlik şubeye verdinmi kafadan 4 sene tecilliyorlar ama sonrasını bilmiyorum.
İşte o belgeyi ben almadı.Sanırım askerlik şubesine gitmem gerekiyor.Acaba e-devletten gözükür mü ?
Almadıysan tecilin düşmüştür. e devlet hakkında bi bilgim yok. Askerlik şubesine gidip askerlik durum belgesi al. Tecilin düşmüş derler ise aöf de okuyorum de tecil ettirmek istiyorum de .
-
4 yıllığa gir gerisine karışma.
ben asker kaçağıydım üniye girdim hiç noldu ne bitti diye gidip şubeye falan bakmadım.
okulu bıraktıktan sonra öğrenci işleriyle konuştum durumu.. dediklerine göre üniye kayıt olduğun anda 4 yıllık tecilin yaptırılıyomuş direk.
o tecilim dolunca açıköğretime yazılcam 29 a kadar yolu var.
