folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Açıköğretim‘Den, Farklı Bir Devlet Üniversitesine Yatay Geçiş Hakkı?



Açıköğretim‘Den, Farklı Bir Devlet Üniversitesine Yatay Geçiş Hakkı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1905
    1905's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Erkek

    Selam müridler,

     

    Nette araştırdım fakat net bir cevabını bulamadım. AÖF Uluslararası İlişkiler bölümünde 3. sınıf okuyorum. Notları iyi tutarsam, farklı bir devlet üniversitesine yatay geçiş yapma hakkım var mı?

     

    Varsa hangi üniversitelere, hangi bölümlere? 

     

    Konuyla ilgili yardımlarınızı esirgemeyiniz :)

     

     


    Ey Türk! Üstte mavi gök çökmedikçe, altta yağız yer delinmedikçe, senin ilini ve töreni kim bozabilir !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek

    Aof buroya sor ama oyle bisey olabilecegini sanmiyorum yoksa bende gecerim 1. Ogretime bosuna 200 lira odemem

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jetlag
    jetlag's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    evet öyle bir hakkın var yanılmıyorsam bütün derslerinin ortalaması 80 olması lazım

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek

    Öyle bir hakkın var ama notlarının iyi olması lazım.


    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1905
    1905's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Erkek

    Notlarımı iyi tuttuğumu farzediyorum. Hangi üniversitelere/bölümlere geçiş yapabilirim?


    Ey Türk! Üstte mavi gök çökmedikçe, altta yağız yer delinmedikçe, senin ilini ve töreni kim bozabilir !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek

    hangi üniversiteler var bilmiyorum ama kendi bölümün dışına çıkamazsın sanırım. Dediğin dikey geçiş ise 2 yıllık bölümlerde oluyor 2 yıllık adaletten 4 yıllık hukuka geçiş gibi ama belli başlı üniversiteler var.

    Birde kontenjandan alıyor.


    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    hep böyle bi furya vardır her aöflinin hayalidir işte "olm araştırdım örgüne geçilebiliyomuş lan ilk 3e girersen hukuka geçiryolarmış" vs vs yok öyle bişey arkadaşlar aöfden geçiş sadece aöf içi olur örgüne geçiş meçiş yok 


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
Toplam Hit: 1903 Toplam Mesaj: 7