Acil Barkod Ve Fatura Yazıcısı Problemi
-
Acil bir problemim var arkdaşlar.Bir argox barkod ve oki fatura yazıcımız var.Argox yazıcı usb den çalışıyor, oki yazıcı ise lpt portundan çalışıyor. ikisindende ayrı ayrı test çıktısı alabiliyorum.Problem şu hastane otomasyon programından barkod yazdırdıktan sonra birde fatura yazdırıyorum.Buraya kadar problem yok.Fatura yazdırdıktan sonra tekrar barkod yazdırmak istediğimde barkodu oki fatura yazıcısına gönderiyor.Bu ne ile alakalı olabilir??
-
varsayılan yazıcı probelemi gibi görünüyor
fatura ve barkod proğramı anlaşılan aynı proğram.
proğram yazıcıya barkodu yada faturayı göndermeden önce önizleme yaptırsın, son önizleme ekranından printerı değiştirip seçtiğin printra yollarsın. böyle bir önüzleme ekranı mutlaka olması lazım. konrtol edermisin
-
siyahbereli bunu yazdı
varsayılan yazıcı probelemi gibi görünüyor
fatura ve barkod proğramı anlaşılan aynı proğram.
proğram yazıcıya barkodu yada faturayı göndermeden önce önizleme yaptırsın, son önizleme ekranından printerı değiştirip seçtiğin printra yollarsın. böyle bir önüzleme ekranı mutlaka olması lazım. konrtol edermisin
otomasyon programından ikisine de gönderebiliyosn.
fatura ekranında önizleme var ama barkod ekranında yok çünkü işlemin hızlı yapılabilmesi için barkodda olmaması lazım.Yazıcı ayaları ile ilgili bir problem oldugunu düşünüyorum.Ama ne tabiki?
-
Bu otomasyon programınızla ilgili. Ayarla ilgili mutlaka bi bölüm vardır yada yöneticiye mahsustur. O yüzden peogram yetkilisinden yardım istemelisin.
-
whoobay bunu yazdı
Bu otomasyon programınızla ilgili. Ayarla ilgili mutlaka bi bölüm vardır yada yöneticiye mahsustur. O yüzden peogram yetkilisinden yardım istemelisin.
programcı benim zaten bu problem bir tane kurumumuzla ilgili.gerekli ayarlı portlara biz gönderiyoruz zten.baska bir makinada aynı sistemde bu şekilde kullanabiliyorlar.inceledm herhangi bir değişklik göremedim.
-
ergingur bunu yazdısiyahbereli bunu yazdı
varsayılan yazıcı probelemi gibi görünüyor
fatura ve barkod proğramı anlaşılan aynı proğram.
proğram yazıcıya barkodu yada faturayı göndermeden önce önizleme yaptırsın, son önizleme ekranından printerı değiştirip seçtiğin printra yollarsın. böyle bir önüzleme ekranı mutlaka olması lazım. konrtol edermisin
otomasyon programından ikisine de gönderebiliyosn.
fatura ekranında önizleme var ama barkod ekranında yok çünkü işlemin hızlı yapılabilmesi için barkodda olmaması lazım.Yazıcı ayaları ile ilgili bir problem oldugunu düşünüyorum.Ama ne tabiki?
Tamam ozaman, proğramda oturumu kapatıp, windows yazıcı varsayılanını Barkod printer olarak seç.
sonra proğramı aç, barkod yazıcısna direk yazdır sonra fatura kes fatura keserken zaten ön izleme geldiği için oki yi seçip yolla
barkod zaten varsayılan seçili oldugu için barkod basarkende barkod printera düşmesi lazım.
