folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Acil Barkod Ve Fatura Yazıcısı Problemi



Acil Barkod Ve Fatura Yazıcısı Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ergingur
    ergingur's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2010
    Erkek

    Acil bir problemim var arkdaşlar.Bir argox barkod  ve oki fatura yazıcımız var.Argox yazıcı usb den çalışıyor, oki yazıcı ise lpt portundan çalışıyor. ikisindende ayrı ayrı test çıktısı alabiliyorum.Problem şu hastane otomasyon programından barkod yazdırdıktan sonra birde fatura yazdırıyorum.Buraya kadar problem yok.Fatura yazdırdıktan sonra tekrar barkod yazdırmak istediğimde barkodu oki fatura yazıcısına gönderiyor.Bu ne ile alakalı olabilir??


    Hayat herşeye rağmen gülümsemeye değer..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    varsayılan yazıcı probelemi gibi görünüyor

    fatura ve barkod proğramı anlaşılan aynı proğram.

    proğram yazıcıya barkodu yada faturayı göndermeden önce önizleme yaptırsın, son önizleme ekranından printerı değiştirip seçtiğin printra yollarsın. böyle bir önüzleme ekranı mutlaka olması lazım. konrtol edermisin

     

     


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ergingur
    ergingur's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2010
    Erkek
    siyahbereli bunu yazdı

    varsayılan yazıcı probelemi gibi görünüyor

    fatura ve barkod proğramı anlaşılan aynı proğram.

    proğram yazıcıya barkodu yada faturayı göndermeden önce önizleme yaptırsın, son önizleme ekranından printerı değiştirip seçtiğin printra yollarsın. böyle bir önüzleme ekranı mutlaka olması lazım. konrtol edermisin

     

     

    otomasyon programından ikisine de gönderebiliyosn.

    fatura ekranında önizleme var ama barkod ekranında yok çünkü işlemin hızlı yapılabilmesi için barkodda olmaması lazım.Yazıcı ayaları ile ilgili bir problem oldugunu düşünüyorum.Ama ne tabiki?


    Hayat herşeye rağmen gülümsemeye değer..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    Bu otomasyon programınızla ilgili. Ayarla ilgili mutlaka bi bölüm vardır yada yöneticiye mahsustur. O yüzden peogram yetkilisinden yardım istemelisin.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ergingur
    ergingur's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2010
    Erkek
    whoobay bunu yazdı

    Bu otomasyon programınızla ilgili. Ayarla ilgili mutlaka bi bölüm vardır yada yöneticiye mahsustur. O yüzden peogram yetkilisinden yardım istemelisin.

    programcı benim zaten bu problem bir tane kurumumuzla ilgili.gerekli ayarlı portlara biz gönderiyoruz zten.baska bir makinada aynı sistemde bu şekilde kullanabiliyorlar.inceledm herhangi bir değişklik göremedim. 


    Hayat herşeye rağmen gülümsemeye değer..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    ergingur bunu yazdı
    siyahbereli bunu yazdı

    varsayılan yazıcı probelemi gibi görünüyor

    fatura ve barkod proğramı anlaşılan aynı proğram.

    proğram yazıcıya barkodu yada faturayı göndermeden önce önizleme yaptırsın, son önizleme ekranından printerı değiştirip seçtiğin printra yollarsın. böyle bir önüzleme ekranı mutlaka olması lazım. konrtol edermisin

     

     

    otomasyon programından ikisine de gönderebiliyosn.

    fatura ekranında önizleme var ama barkod ekranında yok çünkü işlemin hızlı yapılabilmesi için barkodda olmaması lazım.Yazıcı ayaları ile ilgili bir problem oldugunu düşünüyorum.Ama ne tabiki?

    Tamam ozaman, proğramda oturumu kapatıp, windows yazıcı varsayılanını Barkod printer olarak seç.

    sonra proğramı aç, barkod yazıcısna direk yazdır sonra fatura kes fatura keserken zaten ön izleme geldiği için oki yi seçip yolla

    barkod zaten varsayılan seçili oldugu için barkod basarkende barkod printera düşmesi lazım.

     

     

     


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
Toplam Hit: 840 Toplam Mesaj: 6