folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Acil Bir Durum Ekran Kartını Kuramıyorum / Emanet Bilgisayar



Acil Bir Durum Ekran Kartını Kuramıyorum / Emanet Bilgisayar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    Selam Arkadaşlar.

    Üst kattakinin bilgisayarı win7ydi.Benden xp kurmamı söyledi bende tamam dedim(demez olaydım)

    neyse herşeyi kurdum programları falan

    tam ekran kartını kurucam yok kurulmuyor arkadaş

    kurulum'a geçiyor yüklüyor bişeyler sonra kurulum başarısız diyor.

    bide emanet bilgisayar bişey yapmakta istemiyorum

    bide bilgisayarı yeniden başlatmanız gerekiyor diyor

    fakat yeniden başlat diyince bilgisayar bi daha acılmıyor

    ekranın ışığı yanıp sönüyor ama kasa çalışır durumda.

    ekran kartında yeniden başlat derken yeniden başlatılmıyor işte bilgisayar sorun ondan gibi geldi bana.

    reset düğmesine basınca pc açılıyor. tekrardan

    yardımcı olcak arkadaşlar varmı ? teamwiever'dan falan girip hemen halledicek

    çok zor durumdayım adama mahçup olucam arkadaşlar.

    yardımcı olan arkadaşlara şmdiden teşekkürler! 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuRaT55
    MuRaT55's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ekim/2003
    Erkek

    hocam aynisini bende yapiyorum hep, sonra tüm gece kendime küfür ediyorum :D

    her neyse konuya gelelim.. win7 kurulu iken ayni sorun varmiymis?

    kurulum hatasina kadar driver sorunu aslinda, ama yeniden baslarken donmasini bilmiyorum bende..

     

    driver ID nedir ? sari renkteki soru isareti olarak gösterdigi ekran kartinin driver ID sini buraya yazabilirmisin? dogru driver olduguna eminmisin?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    hocam markası NVIDIA GT 9800T 

    EKRAN bağdaştırıcıda Display diye bişey var tek

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuRaT55
    MuRaT55's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ekim/2003
    Erkek

    tmm da, tam olarak markasi degilde, driver ID olur.. türkcesini bilmiyorum :(

     böyle mesela

    444

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsanemeric
    efsanemeric's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2010
    Erkek

    drivermagician ı kur öyle bi dene

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam ilk önce pc yi güvenli modda aç ve aşağıdaki prgoramla driverla ilgili herşeyi temizle (Yanlız seçeneklerde sadece nvidia physx ve display seçili olsun):

    http://downloads.guru3d.com/Guru3D---Driver-Sweeper-%28Setup%29_d1655.html

    Pc yi yeniden başlattıktan sonra burdaki driverı kur:

    http://www.nvidia.com/object/winxp-280.26-whql-driver-all.html

     

    Gene olmazsa başka bir yöntem daha var have disk metodu diye onu açıklarım


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    hocam laptopunun modeli ne bi onu yazar mısın ? yeni model bilgisayrların internet sitesinde driverleri yalnızca vista ve win7 olarak veriliyor, bilgisayarına xp kuramayabilirsin sanırım


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    hocalar yardım ya :S

    nvidianın sitesinden güncel driveri yüklerken resimdeki hatayı veriyor.

    7-zip yükledim onla çıkartmayı denedim crc hatası veriyor

    winrarlada crc hatası

    7-8 farklı yerden denedim downloadı gene aynı hocalar.

    akşam vericem bilgisayarı çok ayıp oldu adama :S

    allah için bi yardımcı olun ya :S

Toplam Hit: 987 Toplam Mesaj: 8