folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Acil Dvd Yazma Programı



Acil Dvd Yazma Programı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    altuca
    altuca's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    arkadaşlar dvd yi 1 de yazacak bir program yok mu Nero-clone dvd-pepsky all in one-haricinde bunları denedim olmuyor lütfen iyi bildiğiniz bir dvd yazdırma programı varsa paylaşabilirmiisiniz


    üç beş soysuzun ardından zağarlık yapamam,hele hak namına haksızlığa ölsem tapamam
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    imgburn

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    boraks
    boraks's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek

    Arkadaşlar "dvd yi 1 de yazacak bir program" yok mu  ifadesinde tırnak içine aldığım yeri anlamadım ama.

    Buyur şurdan dvd yazmak, image almak vs. gibi işlemleri nerodan bence daha iyi yapan program.

    http://rapidshare.com/files/311896932/Ashampoo_Burning_Studio_v9.20____tagaparis.rar

    adresinden indirebilrisin.Tam sürüm olması gerekir ;)


    gözlerin açıksa göreceksin! Kulağın sağır değilse duyacaksın! Ellerin kesik değilse uzanacaksın! UĞUR MUMCU
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    altuca
    altuca's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    hız olarak 24 -8-4-2- diye gidiyor ya 1 de yazmam lazım ashompoo 1 de yazıyor mu


    üç beş soysuzun ardından zağarlık yapamam,hele hak namına haksızlığa ölsem tapamam
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    boraks
    boraks's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek

    Şimdi baktım dvd nin özellğinden kaynaklanmıyorsa yazma seçeneklerindeki hızlar:

    4x, 6x, 8x, 12x, 16x


    gözlerin açıksa göreceksin! Kulağın sağır değilse duyacaksın! Ellerin kesik değilse uzanacaksın! UĞUR MUMCU
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    http://infrarecorder.org/?page_id=5

    Kullandığım tek cd dvd yazma programıdır.Ayrıca 1 de yazıyor olması lazım


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Toplam Hit: 1237 Toplam Mesaj: 6