Acil Dvd Yazma Programı
-
arkadaşlar dvd yi 1 de yazacak bir program yok mu Nero-clone dvd-pepsky all in one-haricinde bunları denedim olmuyor lütfen iyi bildiğiniz bir dvd yazdırma programı varsa paylaşabilirmiisiniz
-
imgburn
-
Arkadaşlar "dvd yi 1 de yazacak bir program" yok mu ifadesinde tırnak içine aldığım yeri anlamadım ama.
Buyur şurdan dvd yazmak, image almak vs. gibi işlemleri nerodan bence daha iyi yapan program.
http://rapidshare.com/files/311896932/Ashampoo_Burning_Studio_v9.20____tagaparis.rar
adresinden indirebilrisin.Tam sürüm olması gerekir ;)
-
hız olarak 24 -8-4-2- diye gidiyor ya 1 de yazmam lazım ashompoo 1 de yazıyor mu
-
Şimdi baktım dvd nin özellğinden kaynaklanmıyorsa yazma seçeneklerindeki hızlar:
4x, 6x, 8x, 12x, 16x
-
http://infrarecorder.org/?page_id=5
Kullandığım tek cd dvd yazma programıdır.Ayrıca 1 de yazıyor olması lazım
