

Acil Giriş İle İlgili Acil Yardım Lazım ?
-
#CMD# komutu var bunu bi türlü uygulayamadım yani cmd den start komutu verdirmek istiyorum geçersiz diyo
açıklamada
#CMD# Command komutlarını uygular (1 parametre) ne anlama geliyo (1 parametre )
#CMD#start bunu yapmak istiyorum ama olmuyo
nasıl çözücez bilen
-
#CMD# komutu mu ? :/
Ne yapmak istediğini tam olarak söylersen daha iyi yardımcı olunur.
-
ya bu acil giriş adlı proğram var msn den server yapıyo senden diyer msn den komut yoluyosun acil griş kulanalar bilir cmd fln çalıştırabiliyosun ama komut veremiyosun orda 1 parametre dio onedek anlamdımki ?
Toplam Hit: 1598 Toplam Mesaj: 3