folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Acil Hp İçin Xp Driverları Lazım!



Acil Hp İçin Xp Driverları Lazım!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    arkdaşlar pc yi aldığımda vista idi şimdi xp yi kurduk fakat driverları olmadığı için nete filan giremiyorum.

     

    pc modeli   a6130tr  

    http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_pagetype=s-002&h_client=S-A-R163-1&h_page=hpcom&lang=tr&cc=tr&submit=%C2%BB&h_lang=tr&h_cc=tr&h_query=pavilion+6130&x=6&y=10

     

    burdaki linkten baktığımızda xp için kendi sitesinde driverları vermemiş ne yapmam lazım bu durumda?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    bu arada pc masa üstü
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    ''xxx driver for xp'' şeklinde donanımlarını google da bi aratırsan hoş olur.

    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    ''xxx driver for xp'' şeklinde donanımlarını google da bi aratırsan hoş olur.

     

    edit : duplicate olmş :| mod arkadaş bunu silerse.. silersin dimi? eyv.


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    aradıkta beceremedik çok konu var bizimki gibi herkes eterneti arıyor xzaten
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BilimAdami
    BilimAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2009
    Erkek

    win seven kur driver sorunu yaşama kendisi kuruyo.

     

     

    olmadı illaki diyosun everest ultimade programını kur ve aç bilgisayara bağlı bütün donanımlara bak  ve nette driver ismine göre teker teker ara , olmadı driver scanneri kullan inşallah etherneti tanımıştır =) nete girebiliyosıundur ebndede t3715tr var çok zorluk çektim şimdi hiç çekmiyorum araştır kurcala kolay biraz kasıntılık yap . 


    ben seni ölesiye sevmiştim, sen beni öldürüpte terkettin...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeroiquE
    HeroiquE's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2009
    Erkek

    patates bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkdaşlar pc yi aldığımda vista idi şimdi xp yi kurduk fakat driverları olmadığı için nete filan giremiyorum.

     

    pc modeli   a6130tr  

    http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_pagetype=s-002&h_client=S-A-R163-1&h_page=hpcom⟨=tr&cc=tr&submit=%C2%BB&h_lang=tr&h_cc=tr&h_query=pavilion+6130&x=6&y=10

     

    burdaki linkten baktığımızda xp için kendi sitesinde driverları vermemiş ne yapmam lazım bu durumda?


    -----------------------------

    AYnı sorunları bende yaşadım driverlari yüklersin ama sonuç '0'. bunun için servise 20 tl harcayınca ,bu işi çözmeyi kafaya koymustum .hayat hikayemi bi kenara bırakıp saadede geleyim.

     Toplu driver dosyası indirirsen sanırım sorun çözülecek anakart intel ise chipset olarak tarat siteden

    mesela ses dosyaları ALC_ALLOS şeklinde sende net için toplu driver yükliceksin.

    sorun devam ederse pm den yardmcı olmaya calısırım.detaylı


    Hak,tepene inen bir kılıç da olsa,boynunu ona uzatmaktan çekinme. // Donamım soru-destek için pm ON.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Conquer
    Conquer's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2008
    Erkek

    buyur bakalim minik patates.

    gerekli driver'lari bulup indirmeni sagliyor.

     Driver Genius Pro 2008 v8.0.316  icerisinde keygen exe mevcut. (9660 Kb)

    upload ettim.

     

    http://rapidshare.com/files/226115226/Minik_Patates.rar.html

    Hiçbir gerçek,bir şizofrenin yalanıyla başa çıkamaz.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    beyler arkdaşın pc den everesti kurdum sonra ordan eternet markasını bulduk onu yükledik sonrada sonunda nete girip teker teker deiğerlerini kurdum sorun çözüldü sağolun
Toplam Hit: 971 Toplam Mesaj: 9